stal de andere wereld, diemen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pavarottiB

stal de andere wereld, diemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-13 20:04

Hallo iedereen!
Ik ben zoek.naar een ander stalletje voor me paard.
Nu hoorde ik van stal de andere wereld. Wie ken deze en kan.mij meer vertellen.
Ik hoorde namelijk van mijn vriend die in de reclame borden zit, dat door de nieuwe geluidsdempeers langs de snelweg de reclame niet meer gezien kan worden en dus geen subsidie mer daarvoor krijgen en dus het bedrijf failliet gaat... Is dit zo?
Zo niet hoor ik graag info over deze stal.
Bedankt!
Grtjs

Rivendell

Re: stal de andere wereld, diemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 00:04

Deze stal is idd onlangs failiet verklaard. Heeft niets te maken met de reclame borden hoor:). Perceel is van Rijkswaterstaat. Als het goed is, is het vandaag per executie verkocht.

pavarottiB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 09:34

Rivendell schreef:
Deze stal is idd onlangs failiet verklaard. Heeft niets te maken met de reclame borden hoor:). Perceel is van Rijkswaterstaat. Als het goed is, is het vandaag per executie verkocht.

Betekend dit dat door iemand anders wordt overgenomen en dat de stallen blijven of?ik ben op zoek naar een stal dicht bij het bos, en waar mijn paard dag en nacht ruimte heeft om benen te strekken. Of nu loopstal of schuilstal in weide staat.

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 10:14

Dat weet ik niet. Zal even rondvragen voor je.

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 12:59

De stal met het reclamebord is niet stal de Andere Wereld, maar manege De Eenhoorn.
Het reclamebord is straks inderdaad niet meer zichtbaar door de geluidswal, maar de manege blijft gewoon bestaan ;) Stal de Andere Wereld is wel failliet.

Maar als je nog een stal zoekt, De Eenhoorn heeft nog stallen vrij! Alle informatie staat op www.manegedeeenhoorn.com

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 16:18

VSW -> ED

pavarottiB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-13 19:19

_Sofie schreef:
De stal met het reclamebord is niet stal de Andere Wereld, maar manege De Eenhoorn.
Het reclamebord is straks inderdaad niet meer zichtbaar door de geluidswal, maar de manege blijft gewoon bestaan ;) Stal de Andere Wereld is wel failliet.

Maar als je nog een stal zoekt, De Eenhoorn heeft nog stallen vrij! Alle informatie staat op http://www.manegedeeenhoorn.com

Bedankt! Nee manege eenhoorn is voor mij te prijzig en ik.zoek.iets met een inloop stal of schuilstal zodat mijn paard ruimte heeft om.te wandelen. Hij wordt wat ouders en krijgt snel stal benen.

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:24

Jammer dat het niets voor je is! De paarden staan 's winters wel elke dag in de paddock en 's zomers dag en nacht op het land.

je zou anders ook kunnen kijken langs de Stsmmerdijk in Diemen. Daar zijn een aantal stallen doe niet zo prijzig zijn :)

Apollo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 09:51

Ik zal niet naar de andere wereld gaan, paarden daar worden niet goed behandeld. Denk aan te mager gewoon geen goede verzorging. En niet alleen bij manege paarden ook bij paarden van paticulieren.

Als ik jouw was zou ik aan de andere kant van het Diemerbos kijken. Zoals de Double R Ranch, en andere stallen op de stammerdijk. :)

abelmijnshet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 05:04

Je kan beter geen Manege nemen maar een weiland huren bij een Manege zit je al gauw op €360