Stalling omg. Lunteren/ Barneveld

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sastaic

Stalling omg. Lunteren/ Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-13 16:20

Hallo allemaal,

In verband met mijn studie moet mijn pony hoogstwaarschijnlijk verhuizen naar Lunteren/Barneveld.

Alleen heb ik helemaal geen idee waar ik mijn pony (e-pony) kwijt kan.
Omdat ik geen trailer heb zou ik het wel fijn vinden als het of in de buurt is van de rijvereniging of als er les wordt gegeven op stal.

Mijn pony kan niet alleen staan, het liefst een plek met stal, en een bak waar ik in de winter ook altijd (of in ieder geval zeer regelmatig) kan rijden.

ik heb tot maximaal €180 p.m. te besteden en het liefst nog minder.

Hebben jullie nog tips/ ideeën waar ik hem kwijt kan?
In ieder geval alvast bedankt voor het meedenken:)

Martine

Re: Stalling omg. Lunteren/ Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 15:51

VSW -> ED

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 15:55

Er zijn best wel pensionstallen in Lunteren alleen de meeste vragen al meer dan wat jij wilt besteden of ze hebben geen bak maar alleen weidegang. Zal lastig zijn maar je kan denk ik het beste zelf even een rondje gaan doen in de omgeving en kijken wat het is. Heb je al op MP gekeken? Daar staan ook vaak wel stallen op die in Lunteren zitten.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 14:43

Sastaic schreef:
Hallo allemaal,

In verband met mijn studie moet mijn pony hoogstwaarschijnlijk verhuizen naar Lunteren/Barneveld.

Alleen heb ik helemaal geen idee waar ik mijn pony (e-pony) kwijt kan.
Omdat ik geen trailer heb zou ik het wel fijn vinden als het of in de buurt is van de rijvereniging of als er les wordt gegeven op stal.

Mijn pony kan niet alleen staan, het liefst een plek met stal, en een bak waar ik in de winter ook altijd (of in ieder geval zeer regelmatig) kan rijden.

ik heb tot maximaal €180 p.m. te besteden en het liefst nog minder.

Hebben jullie nog tips/ ideeën waar ik hem kwijt kan?
In ieder geval alvast bedankt voor het meedenken:)

Op de heuvelseweg in Lunteren zit een boer met een pensionstalling die geloof ik in jouw budget en eisen valt. En kijk anders op marktplaats. :j (Daar adverteert hij ook vaak, hij heet Rik)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 19:48

Moderatoropmerking:
Zojuist enkele berichten verwijderd. Het is toegestaan om op ED je ervaring uit de eerste hand neer te zetten, deze ervaringen moeten echter wel onderbouwd worden. Graag vanaf hier daar rekening mee houden.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 20:49

Nou zeg, nu is mijn reactie weg. Mijn ervaringen met de heuvelseweg zijn in ieder geval goed, twee jaar met plezier gestaan en je kan bij wijze twee weken niet komen als je niet kan en dan hoef je je echt geen zorgen te maken om je paard.