KWPN verkopen naar China

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

moonprayer

KWPN verkopen naar China

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-13 10:34

Hallo,

een aantal jaar geleden heb ik mijn paard goed kunnen verkopen naar China,
hij stond te koop omdat ik hem niet meer kon betalen in onderhoud, en hij had erg veel potentie als sportpaard
wat hem veel waard maakte voor zijn leeftijd.

Ik wist toen al wel dat er verder weinig info was te vinden over de plek waar hij naar toe is gegaan,
Maar ik dacht iemand betaald zoveel geld voor hem, ze krijgen daar per paard 1 verzorger, hij ging een show lopen, dat was helemaal zijn ding...
dat komt wel goed! hij krijgt een fantastische plek.

Helaas lig ik er nog steeds een paar keer per week wakker van,
ik zou graag weten hoe het hem, daar vergaat, leeft hij nog, wat doet hij, hoe gedraagt hij zich, loopt hij een show?
etc,.

echter weet ik alleen dat hij via een fries transport bedrijf naar shanghai is gegaan., hij heeft wel voor het transport even in training gestaan in Duitsland.

Ze kochten destijds veel (lichte) vos KWPN paarden.

Heeft iemand anders hier ervaring mee?
En weet iemand of er toch een manier is om nog wat info over hem te krijgen valt?

Ik heb heel wat chinese vos kwpn paarden gegoogled en ik heb zelfs een keer een filmpje voorbij zien komen, maar daar stond hij niet op.

Ik dacht omdat het in samenwerking met het KWPN is ook, dat er misschien weleens mensen heen gaan,
Die weten vast meer! Ik wil graag een soort afsluiting, hopelijk lukt het mij via deze weg.

_Anneruth

Re: KWPN verkopen naar China

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 10:40

Laat het los :-). Stel nou dat je geen positief nieuws krijgt. Wat ga je dan doen? Hem terughalen?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 11:00

Het topic hoort op OV maar omdat de beginpost niet voldoet aan de eisen heb ik het moeten sluiten. Je kan een niet topic openen op OV die voldoet aan de eisen van de subforum.