Ik ben een vrouw van bijna 23 jaar oud die na een stop ongeveer 6 jaar weer wil paardrijden.
Ik ben op zoek naar een goede manege waar ze privelessen geven of iemand die privelessen kan geven op zijn/ haar eigen paard in Vlaams Brabant. Ikzelf woon in Boortmeerbeek (België). Ik beschik over een auto dus kan gerust een eindje rijden.
Ik verkies privelessen boven groepslessen aangezien ik door een redelijk zware val 6 jaar geleden een beetje mijn vertrouwen in mijn rijden ben kwijtgeraakt. Ook ben ik van mening dat ik er meer van leer. Doordat ik al zo lang niet meer gereden heb door verschillende omstandigheden wil graag terug echt vanaf 0 beginnen.
Het zou zijn voor dressuurlessen.
Dus als iemand suggesties heeft, geef ze maar door.
Moest het topic verkeerd staan, mijn excuses, vond niet meteen waar dit thuis hoorde.
Alvast bedankt.
Groetjes.
ikke
Geplaatst: 12-09-13 14:04
Ik weet wel iemand die je echt wat te bieden heeft, alleen is dat een slordige 100km rijden voor je. Mocht je nu echt niks kunnen vinden wat past, kom dan even voor details.
@ikke Je mag me gerust altijd wat details geven (eventueel via pb)
Ik ben al enige tijd aan het zoeken en nog steeds niets geschikt gevonden. Ik wil graag op regelmatige basis rijden ergens in de buurt maar ben wel bereid voor echt goede lessen af en toe verder te rijden.