Voor volgend weekend ben ik opzoek naAr een 1 of 1,5 paards trailer. Zijn er mischien mensen die hun trailer willen verhuren rond Veenendaal Tiel etc ?
Groetjes naomi
Niwla
Geplaatst: 11-09-13 09:16
Ben je echt op zoek naar iemand die hem privé verhuurt? Veldjesgraaf in Ede (aan de kant van Veenendaal) verhuurt ze namelijk: http://www.bveldjesgraaf.nl/
Of de paardenschuur in Amerongen, maar dat ligt wellicht iets tever uit de richting, daar heb ik zelf ook meerdere keren de trailer gehuurd en ben ik tot nu toe altijd tevreden over geweest
De paardenschuur verhuurt ook op zondag. Tenminste dat deden ze in het verleden wel. Je kunt ze altijd even proberen te bellen.
nicoleboogie
Geplaatst: 11-09-13 17:34
je zou ook smits kunnen proberen In kapel avezaath bij de mac donalds van Tiel die hebben ook nog wel eens trailers in de verhuur en daar kan je ze ook op zondag huren
Als ik zoek op trailer verhuur dan zie ik dat de prijs zo tussen de € 40.- en € 50.- per dag ligt. Niet elke verhuur is open op zondag en zou je de trailer zaterdagmiddag moeten ophalen en maandagochtend moeten terug brengen, dit zijn dan extra kosten. Als je de trailer huurt voor € 50.- ben je ook nog extra de auto/benzine kosten erbij kwijt.
Zoals je weet ga ik volgend weekend ook naar Amerongen, mocht je nu geen trailer vinden voor weinig dan kan je ook met mij meerijden voor € 50.-. Het is voor mij erg omrijden naar jou en mijn auto loopt maar 1 op 5 dus voor minder kan ik het helaas ook niet doen.
Als je niets kan vinden en je wilt gebruik maken van mijn aanbod moet je het even laten weten dan hou ik er rekening mee!