Stalling in Haarle vrijdag 6 september

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_suus19_

Stalling in Haarle vrijdag 6 september

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 14:40

Hoi,

Zaterdag 7 september heb ik een wedstrijd in Haarle met mijn paard. Maar het gaat niet met de trailer, dus moeten we er te paard heen. Dit is een kleine 20 km dus ik dacht dat het geen probleem zou zijn, maar het schijnt wel erg warm te worden. Ik zou dus graag vrijdag er al naartoe willen gaan, en mijn paard alvast in de buurt laten overnachten..
Weet iemand waar dit misschien mogelijk is of misschien bij iemand thuis die wel 1 nachtje iets wil verhuren?
Het gaat om een klein paard, hij is heel sociaal, kan overal bij staan. Graag wel met andere paarden in de buurt, helemaal alleen staan vindt hij wel een beetje eng.
Stal of wei maakt me niet uit, als de omheining maar veilig is.
Kosten ongeveer tot 15 of 20 euro.

Als iemand iets weet of heeft hoor ik dat graag!!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Stalling in Haarle vrijdag 6 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 15:48

-> ED

Louisexvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 19:19

je kan ook paardentaxi bellen :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 19:24

20 km in de trailer is toch prima te doen? Misschien offtopic en helemaal niet wat je wil horen, maar misschien om je gerust te stellen dat dit prima kan met warm weer :)

_suus19_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-13 01:37

Oh dan was ik niet duidelijk sorry.
Hij kan sowieso niet in de trailer omdat hij dan volledig in paniek raakt.
Dus wilde ik paardrijdend naar de wedstrijd, en dan is 20 km extra best veel als het 30 graden is :p

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 08:58

Je kan overnachten op het parkeerweiland van de wedstrijd. Als je paard in de paddock kan, dan is dat misschien een idee, maar dan moet je er wel zelf naast blijven slapen natuurlijk.

_suus19_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-13 09:29

Bedankt voor de tip! Ik heb erover nagedacht, maar ik heb geen idee hoe dat precies in z'n werk gaat. Ik heb geen schikdraadapparaat, is dat wel gebruikelijk? En heb ook geen idee hoeveel paarden er zullen overnachten. Als het eerstvolgende paard 30 meter verderop staat denk ik niet dat mijn paard blijft staan in z'n eigen paddockje.. Ik denk dat ik de wel nacht buiten zou blijven zitten om te zien of alles wel goed gaat en dat leek me nou ook niet helemaal handig haha. Dus dacht misschien zijn er nog wel andere opties.. Zo niet kan ik dit altijd nog een keer overwegen natuurlijk :)

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 09:40

Ik overnacht in elk geval zelf daar :j In elk geval neem je zelf paaltjes en lint mee om een paddock af te zetten, ik heb wel een schrikdraadapparaat voor mijn eigen gemoedsrust. Of er nog anderen zijn, dat weet ik niet.

De organisatie geeft de volgende overnachtingstips:
http://www.sallandseheuvelrit.nl/index. ... 7&Itemid=7