Omg eindhoven waar 2e hands zadel kopen incl passervice?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

booster

Omg eindhoven waar 2e hands zadel kopen incl passervice?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 10:42

Zoals de titel het al zegt waar in de omg kan je 2e handse zadels kopen waarbij ze komen om hem te passen enzo.
Heb drunens ruiterhuis al gebeld gehad.

RevanchesJarig

Re: Omg eindhoven waar 2e hands zadel kopen incl passervice?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 10:46

HAR--ED

fjordie333

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 10:47

ik ben pas geleden bij ROS in nistelrode geweest (en hij daarna bij mij ), of ze 2e hands zadels hebben weet ik niet

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 10:51

Ik heb mijn beide zadels gebruikt bij Ruyters voor Ruiters uit Nuenen gekocht. Ik ben eerst daarnaartoe gegaan om te kijken wat ik wil en wat de mogelijkheden zijn, daarna zijn ze met een lading zadels naar stal gekomen om te passen en heb ik mijn keus gemaakt.
Ze hebben tegenwoodig in de winkel ook een kleine rijbak waardoor je ook met je paard daarnaartoe kan komen om zadels te passen. Dan hebben ze natuurlijk veel meer opties dan wanneer ze op stal komen, want dan kan hij maar een beperkte hoeveelheid meenemen.

booster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 10:52

Staat niet veel op de site.
Zal wel even bellen.
Andere adressen zijn ook welkom.
Had gelezen dat ze bij ruiterstad niet zo snel zijn en niet zo "ik kom afspraken na" zijn.

booster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 10:52

Dorus schreef:
Ik heb mijn beide zadels gebruikt bij Ruyters voor Ruiters uit Nuenen gekocht. Ik ben eerst daarnaartoe gegaan om te kijken wat ik wil en wat de mogelijkheden zijn, daarna zijn ze met een lading zadels naar stal gekomen om te passen en heb ik mijn keus gemaakt.
Ze hebben tegenwoodig in de winkel ook een kleine rijbak waardoor je ook met je paard daarnaartoe kan komen om zadels te passen. Dan hebben ze natuurlijk veel meer opties dan wanneer ze op stal komen, want dan kan hij maar een beperkte hoeveelheid meenemen.

Hoe zitten die kwa prijzen?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 10:57

Ik heb geen flauw idee van de waarde van een zadel dus ik heb geen referentiekader qua prijs.
Ik vond van beide zadels de prijzen wel netjes. Mijn dressuurzadel was 1,5 jaar oud en zat ruim onder de 50% van de nieuwwaarde. Mijn springzadel werd in consignatie verkocht, was slechts 3 maanden oud en zat een paar honderd euro onder de nieuwprijs.

booster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 17:47

Daar kan ik evt van de week wel even binnen lopen en vragen hoe en wat.

Dreamable

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 09:54

Ik ga met Dorus mee: Ruyters voor Ruiters uit Nuenen. Veel goede ervaringen van stalgenoten gehoord.
Ruiterstad zou ik niet aan beginnen. Inderdaad 0 op rekest wat betreft het nakomen van afspraken.

jsofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 10:01

er zal vast wel aanbod dichterbij zijn maar de Heimolen in Bergen op Zoom vind ik goed. Heeft leuk aanbod en servicegericht.