Ik ben sinds kort op zoek naar een nieuwe stal voor mijn paard wegens het verhogen van het stalgeld van mijn huidige stal. Ik ben op zoek naar een plek met weidegang waar ik de mogelijkheid heb om mijn paard in de zomer 24/7 buiten te laten staan en eventueel in de winter ook. Een stal is dus geen must.
Het budget dat ik per maand uit wil geven is rond de 150 euro of goedkoper (ligt natuurlijk aan de faciliteiten en of het om alleen weidegang gaat of ook een stal etc.) Ik hoop dat iemand hier op bokt een plek weet in de omgeving van Steenwijk.
Martin Stegeman in de Blesse. Ze krijgen daar veel weidegang. Er is daar een binnenrijhal, buitenbak en indoor longeerbak en stapmolen. Zijn hele aardige mensen met een hart voor de dieren.
Ja die ken ik wel.. Super mensen! Ik heb daar een paar weken stage gelopen en vond het super gezellig, maar helaas is dat voor mij toch echt te duur ..
Volgens mij nemen Piet en Gea hartkamp " stal suderhidinghe" geen nieuwe klanten meer aan. In paaslo is nog een pensionstal voor de rest zou ik het ook zo niet weten
Edit Misschien Frans te Schure op de polle. Heeft een draftrainingstal, volgens mij doet ie ook in pensionstalling tegenwoordig
@Vossie -> Het liefst niet verder dan 10 km van steenwijk.
@myk_en_shant ->Ik wilde Suderhidinghe nog wel gaan bellen, omdat zij Paddock Paradise hebben .. Paasloo had ik volgens mij bekeken, maar vond ik te ver of te duur (weet ik iet meer zeker) en Frans te Schure zal ik zeker na gaan kijken! Ik had haar in Kallenkote staan bij Stal Genemans, dat is een kleinschalige (nieuwe) pensionstal op een super plekje alleen word het voor mij helaas te duur om daar te staan. Vind het echt heel jammer dat ik daar nu weg moet, omdat het echt een heel mooi plekje is..
Het is voor mij alleen een beetje lastig dat ik tot zaterdag op vakantie in het buitenland zit en niemand kan bellen, maa rik wil dit zo snel mogelijk geregeld hebben..