Hoefsmid omgeving Houten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Amigo_stan

Hoefsmid omgeving Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 13:56

Hai allemaal,
Ik zit met een dingetje, ik had een goede hoefsmid (vond ik). Maar hij heeft mijn pony nu al 2x TE kort bekapt. Het is een erkende hoefsmid en een aardige vent.(ik ga geen namen noemen..) Hij heeft t 4 x goed gedaan maar de laatste 2x dus echt bar slecht..

Zijn hoeven slijten/groeien absoluut niet hard en hij hoeft daarom maar om de 12 weken. en zelfs dan hoeft hij haast nog niet.. (hier over hoef ik verder ook geen commantaar). Dus met effect, ik heb een buitenrit gemaakt en daarna hem een aantal weken alleen in de bak gereden.(omdat ik bang was dat hij scheef zou gaan staan) eind resultaat: De buiten kant van de hoef slijt harder dan de binnen kant.. Hij heeft nu dus ( alleen voor) dat de binnenkant dus langer is.

ik ben bang dat als ik nu de hoefsmid laat komen, dat hij weer hem te kort bekapt.. Dus ik zoek een ander..

Wie weet wat in omgeving Houten? Ik zoek niet iemand die er direct ijzers onder wil timmeren want dat is simpel weg niet nodig.. Eigenlijk een beetje natuurlijk achtig bekappen, en normaal.. Er tussen dus! Wie weet wat?

(ik hoop dat ik een beetje duidelijk been het is zo moeilijk uit te leggen)

Amigo_stan

Re: Hoefsmid omgeving Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 11:49

Niemand?

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:53

Je hebt in de onmgeving Thijs Cohen, Pascal den Braber, en er zijn nog genoeg anderen maar daar weet ik de volledige namen niet van.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:56

Jordy - The Farrier komt geloof ik ook wel naar Houten. Kan ik zeker aanraden. Heeft mijn pony ook heel netjes gecorrigeerd. Het is dat ik het een beetje duur vind om hem helemaal naar Den Haag te laten rijden, anders had ik hem direct weer aan mijn paard gehad :)

Amigo_stan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 12:31

Jitske schreef:
Jordy - The Farrier komt geloof ik ook wel naar Houten. Kan ik zeker aanraden. Heeft mijn pony ook heel netjes gecorrigeerd. Het is dat ik het een beetje duur vind om hem helemaal naar Den Haag te laten rijden, anders had ik hem direct weer aan mijn paard gehad :)

Heeft hij een site ? Ofzo?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 12:39

VSW-> ED

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 12:43

Ik heb wel het nummer van Jordy als je die wil.