Ik ben op zoek naar een bepaald westernbit, en deze hebben ze hier voor een fijne prijs. Helaas lukt communicatie met de mail niet, wou namelijk weten in welke maat dit bit zou worden geleverd gezien dat nergens staat. Nu wil ik dus het bit alsnog kopen en mocht het niet passen dan gooi ik het weer de verkoop in, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd of er mensen zijn die ervaringen hebben met deze site. Ik kan hier niks (met mijn zoektermen dan ) over vinden aan ervaringen.
Alvast bedankt!
NRJ
Geplaatst: 27-07-13 01:21
Volgens mij is het het handigste om even te bellen Mocht je duits nou niet zo goed zijn, wil ik ook wel even voor je contact opnemen...
Ik kan me helaas echt niet verstaanbaar maken in het Duits xD dus dat is geen optie helaas. Maar is het niet ontzettend duur om te bellen naar het buitenland?
NRJ
Geplaatst: 27-07-13 13:10
Valt wel mee hoor, als je niet uren aan de telefoon hangt
Jet
Geplaatst: 28-07-13 01:17
Ik heb één review gezien en die was niet heel positief, verder niets. Het werd wel geleverd, maar het duurde wel heel erg lang. Google op review tack24.de en je vindt hem wel.
NRJ
Geplaatst: 28-07-13 10:17
Had ik inderdaad ook gedaan. Maar ook op "erfahrungen tack24.de" daar kwamen iets meer resultaten uit, de meeste positief.