Graag zou ik wat informatie/tips van jullie horen over pensionstallen in de buurt van Amerongen. Ik ben op zoek naar een paard en me alvast op alles aan het voorbereiden.
Wat ik belangrijk vind is veel buitengang van de paarden en een accommodatie waar goed dressuurmatig getraind kan worden.
Dijkhoeve heb ik idd al meerdere positieve dingen over gehoord.. Verder nog tips?
Jenny_S
Geplaatst: 13-07-13 08:30
stal xl gebruiken met google in amerongen zijn er niet zoveel behalve de dijkhoeve dan
newbey
Geplaatst: 18-07-13 05:36
Staan al heel wat jaren met diverse paarden bij de Dijkhoeve bevalt ons meer dan goed. Diverse mogelijkheden om je paard daar te stallen.
Hit-Aktief, gewoon op stal, of weide met inloopstal achter. http://www.pensionstalamerongen.nl/ Maar goed , niemand hier kan bepalen wat jij goed of slecht vind of wat jou vereiste zijn. ga anders gewoon zelf een keer kijken. ( is het te doen met vervoer wat zijn de kosten etc ? ) maak een vrijblijvende afspraak met de eigenaar, bespreek de evt voorwaarden door. hierna kun je zelf de voor en nadelen tegen elkaar afwegen en uiteindelijk zelf bepalen of dat de Dijkhoeve wellicht een optie voor jou zou zijn om je paard te stallen.