Stalling omgeving dronten voor pony hengst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole

Stalling omgeving dronten voor pony hengst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-13 17:06

Hallo bokkers :)

Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een huis, nu is ons oog en interesse gewekt op nieuwbouw huis in Dronten :) nu zullen ze pas in september beginnen met bouwen en volgend jaar juni opleveren maar in mijn ogen kan ik niet vroeg genoeg beginnen met beetje rond kijken wat er allemaal kwa opties voor mij openstaat kwa stalling..

Momenteel sta ik op een kleine privé stalling van +- 15 paarden met stapmolen, mooi luxe buitenbak met achterberg(?) bodem en hindernis matriaal en waar hij als hengst naar buiten mag (apart stuk en blijft weg bij stroom) en luxe mooi grote stallen en redelijk dicht bij bos.

Nu ben ik dus rustig aan rond kijken naar liefst weer privé stalling of luxere pensionstal waar hij als hengst mag komen te staan (word absoluuuut niet gecastereerd!) en ook eventueel naar buiten mag. Als kan met binnen en buitenbak met goede bodem. Ik wil absoluut geen manege puur voor m'n dier. Ik heb een trailer dus zou wel op terrein kwijt kunnen :) opties zoals stapmolen, solarium, warm water is allemaal mooi meegenomen als dit er is :)

Ik ben erg benieuwd of er zoiets überhaupt wel in die omgeving is :)

Als vast bedankt
*zal vast wel 1 en ander vergeten zijn*

Revanches

Re: Stalling omgeving dronten voor pony hengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 20:57

VSW-->ED

ikke129

Re: Stalling omgeving dronten voor pony hengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 22:11

in dronten ken ik alleen paardencentrum die hengsten accepteert..