Ik ben op zoek naar een plek voor mijn paardje in de omgeving van tilburg. Het aller belangrijkste is dat hij iedere dag naar buiten kan en niet alleen staat. Op marktplaats en andere sites vind ik alleen maar grote pensionstallen en maneges die heel duur zijn er waar alles gedaan word. Ik kan prima zelf mij stal uit mesten. Als iemand nog een leuke plek weet hoor ik het graag
Kan me alleen niet voorstellen dat maneges goedkoop zijn... En dat zal ook wel volpension zijn terwijl TS het niet erg vind om uit te mesten etc. Wat valt er onder omgeving Tilburg inderdaad. Ik weet wel pensionstallen in Moergestel, kwartiertje buiten Tilburg denk ik.. Verder zijn hier al meerdere topics over Dus je kunt ook even pensionstalling tilburg googlen en dan bij de Bokt topics kijken
Als Riel ook een mogelijkheid is moet je even in de boktmarkt gaan kijken. Kan me herinneren dat ik daar een advertentie heb zien staan die helemaal niet duur was. Iets van 120 euro per maand geloof ik.
Dat is wel jammer, want is voor de rest een leuke manege om te staan. De weide's zijn geloof ik een klein stukje verder, met verschillende stukjes, volgens mij staan er maximaal 3 paarden samen in zoon weitje, leuk idee maar voor de winter begrijpelijk niet ideaal.