Wie weet weidegang in 't Gooi?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tigerr

Wie weet weidegang in 't Gooi?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-13 18:17

hoi!

Ik ben op zoek naar een weidegang in de buurt van het Gooi, in Blaricum/Bijvanck.
Ik ben niet erg geïntresseerd in pensionstallen, liever een plek waar een paardje de hele dag kan grazen, maar wel liever met een schuilstal.
Ik ben ook specifiek op zoek naar een plek waar de eigenaren elkaar kunnen afwisselen; als je een dag niet kan, iemand anders jouw paard wat eten geeft of in de vakanties jouw paardje in de gaten kan houden enz.

Ik hoop dat jullie wat hebben of weten! :D
xx Tigerr :9

P.S. Ik ben nieuw hier, mag ik dit hier plaatsen?

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 18:21

Het is lastig hier in 't Gooi.. Weinig echte leuke stallen en anders best wel dure. Ik zou in de omgeving Loosdrecht gaan kijken anders.

Tigerr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-13 18:31

StillAngel schreef:
Het is lastig hier in 't Gooi.. Weinig echte leuke stallen en anders best wel dure. Ik zou in de omgeving Loosdrecht gaan kijken anders.

Loosdrecht is voor mij iets te ver weg... ik ga er waarschijnlijk altijd heen fietsen :+ maar toch bedankt voor het meedenken *D

Rchell

Re: Wie weet weidegang in 't Gooi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 09:55

In de omgeving van huizen is wat je zoekt heel moeilijk te vinden.. Weiland met schuilstal vind je al helemaal niet. Er is 1 weide in de bijvanck wat je kan proberen (maar volgens mij neemt hij geen nieuwe paarden meer aan). Daar staan ze 24/7 het hele jaar door buiten zonder schuilstal, ze voeren wel hooi/kuil bij. Verder weet ik er een in Hollandsche rading, maar dat zal te ver weg zijn. Verder richting eemnes zijn genoeg stallen, maar allemaal pension. Voor de zomermaanden kan ik je verschillende adressen geven.. maar in de winter gaat bijna iedereen naar binnen op stal.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 12:03

VSW -> ED

love_juliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 12:26

Tigerr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-13 12:48

Tigerr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-13 12:53

Rchell schreef:
In de omgeving van huizen is wat je zoekt heel moeilijk te vinden.. Weiland met schuilstal vind je al helemaal niet. Er is 1 weide in de bijvanck wat je kan proberen (maar volgens mij neemt hij geen nieuwe paarden meer aan). Daar staan ze 24/7 het hele jaar door buiten zonder schuilstal, ze voeren wel hooi/kuil bij. Verder weet ik er een in Hollandsche rading, maar dat zal te ver weg zijn. Verder richting eemnes zijn genoeg stallen, maar allemaal pension. Voor de zomermaanden kan ik je verschillende adressen geven.. maar in de winter gaat bijna iedereen naar binnen op stal.

het is idd heel moeilijk, ik zie ook even als ik de topics doorloop, allemaal vragen naar weidegang gooi... :S
dit word mijn eerste paardje, ik heb dus ook nog geen stal thuis ofzo. daarom lijkt het eerste adresje wel goed, weet je ook hoe dat heet?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 23:01