Gezien mijn paard voor een BCG behandeling 1x in de drie weken (3 x totaal) een spuit moet halen en ik zelf niet over een trailer en geschikte auto beschik denk ik erover om mijn paard te laten vervoeren door Paarden Taxi Gelderland Overijssel, Martijn Bresser (ik vond een advertentie op MP). Nu ben ik benieuwd of iemand ervaringen heeft met paardentaxi Gelderland Overijssel. Ik vind het namelijk wel erg van belang dat er tijd wordt genomen voor het laden en mijn paard in vertrouwde handen is.
Graag hoor ik van jullie!
Graniel
Geplaatst: 20-05-13 21:40
Hoi ik kom deze advertentie alleen tegen op marktnet. Op marktplaats heb je beoordelingen waar je een beetje op af kan gaan. Ik heb zelf heb van deze nog nooit gehoord dus zou het je ook niet kunnen vertellen. En ik begrijp dat je je paard niet met iedereen zomaar mee geeft.
Voor twee weken terug, heeft Martijn twee hengsten uit de opfok vervoerd, mijn Haflinger en een NRPS van een vriendin van mij. Dit is goed verlopen, de paarden waren niet veel gewend, Martijn heeft ons goed geholpen de paarden te laden en reed rustig. Alles is goed gegaan en wij zijn zeer tevreden. Zeker voor herhaling vatbaar. Voor meer vragen kun je mij een PB sturen. Gr. Melina
Hier ook een zeer goede ervaring met Martijn! Wij hadden een pony gekocht nabij Rotterdam en waren zelf niet in de gelegenheid deze op te gaan halen. De pony werd niet graag geladen maar hij had hem er vakkundig zo op. Ondanks de lange reis (wonen in het oosten van oost Nederland) kwam ze niet over de toeren hier aan. Een klein beetje bezweet. Daarnaast was hij goud eerlijk want we hadden wat fout gedaan met betalen (teveel) en dat melde hij telefonisch toen hij er achter kwam. Een keurige man waar ik gerust mijn paarden aan toe vertrouw als het nog weer nodig is.
Ook ik heb vorige maand mijn paard laten vervoeren door Martijn. Alles is heel rustig en keurig verlopen, dus ik was zeer tevreden! Bovendien heel betaalbaar, dus zeer zeker aan te raden.
sylvie_e
Geplaatst: 11-06-13 22:18
Zeker aan te raden om jouw paard door Martijn te laten vervoeren. Mijn paard had nog nooit op de trailer gestaan. Hij vond de trailer erg spannend. Met veel geduld en goede hulp van Martijn liep hij rustig de trailer op. Martijn weet wat hij doet en dat is erg prettig. Tijdens de rit rijdt hij voorzichtig. Je kunt het vervoer aan hem toe vertrouwen.
Martijn heeft afgelopen maandag een paard voor mij vervoerd. Hij kwam super op tijd, heeft netjes gereden, en is eerlijk en betrouwbaar. Een net tarief en ik ben héél tevreden!!
lanasjoe
Geplaatst: 10-02-14 19:54
Al enige tijd geleden heeft Martijn mijn paard vervoerd en dit is heel prettig en rustig verlopen. Ik ben zeer tevreden en als ik weer vervoer nodig heb zal ik martijn weer bellen.
UK_eef
Geplaatst: 17-08-14 10:18
In de afgelopen maanden heeft Martijn mijn paard weer meerdere malen vervoerd en ik ben een super tevreden klant. Altijd op tijd, een heel net tarief, goede manier van rijden, en een fijne trailer. Een aanrader!
AvanKol
Geplaatst: 08-05-16 09:48
Al twee keer zijn we met Martijn mee geweest. 1x naar een bokt meeting + rit in Velp en 1x naar een bloesem fotoshoot. Ging heel fijn en netjes. Er is een camera in de trailer en een schermpje in de auto dus ik kon Ramira steeds zien staan, heel leuk