Stalling gezocht voor 2 paarden (omgeving Veenendaal)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Krystl

Stalling gezocht voor 2 paarden (omgeving Veenendaal)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 13:54

Hallo!

Ik ben hier echt volledig nieuw en ik heb ook geen idee of ik dit hier wel mag posten of wat dan ook.
Maar ik en mijn zus hebben beide een vezorg Fries. Nu kregen wij gister van een stalgenoot te horen dat ze waarschijnlijk verkocht worden en of wij zelf overwegen om ze te kopen. En als het niet lukt om ze te verkopen, dan is er een hele grote kans dat ze naar de slacht gaan, terwijl ze kern gezond zijn. ;( 'Heel leuk dat de dames zoveel met ze doen, maar ik heb er niks mee.'
Aanschaf gaat lukken, maar stalling is het probleem. We zijn op zoek naar een wat goedkopere stalling n omgeving Veenendaal. Graag ook prijzen laten weten en wat dan inclusief is.

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Kristel

absque_dubio

Re: Stalling gezocht voor 2 paarden (omgeving Veenendaal)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 13:59

Wat wil je er per maand voor betalen? Wil je aan wei of stal? Buitenbak? Binnenbak? Bos?
Dat maakt het zoeken een stuk gerichter en makkelijker..

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 14:03

Heb je al gekeken op Marktplaats? Daar staan vaak wel advertenties tussen.

Krystl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 14:06

absque_dubio schreef:
Wat wil je er per maand voor betalen? Wil je aan wei of stal? Buitenbak? Binnenbak? Bos?
Dat maakt het zoeken een stuk gerichter en makkelijker..

Ze zijn volop wei gewend en we rijden nu alleen in een buitenbak, dus dat is al goed genoeg. Een bos hoeft ook niet. Het zou ideaal zijn als we niet meer dan 150,- hoeven te betalen!

meggiemeg schreef:
Heb je al gekeken op Marktplaats? Daar staan vaak wel advertenties tussen.

Heb ik al gekeken, maar het meeste is te ver weg en vaak weer te duur..
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 08-05-13 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, editknop gebruiken aub.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 14:09

Ik verplaats je topic van VSW naar ED.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 14:14

Voor 150 per maand zal je denk ik niet in die regio gaan slagen, de meeste stallen zijn duurder.
Op wat voor termijn moet je wat hebben? Kunnen ze niet blijven staan waar ze nu staan?

Krystl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 14:18

meggiemeg schreef:
Voor 150 per maand zal je denk ik niet in die regio gaan slagen, de meeste stallen zijn duurder.
Op wat voor termijn moet je wat hebben? Kunnen ze niet blijven staan waar ze nu staan?

Tja.. Het hoeft echt niet luxe te zijn ofzo. Waar ze nu staan zouden we dan 180 in de maand moeten betalen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 14:21

Willen jullie ouders niet iets bijleggen per maand als ze daar blijven staan?

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 14:26

Krystl schreef:
meggiemeg schreef:

Tja.. Het hoeft echt niet luxe te zijn ofzo. Waar ze nu staan zouden we dan 180 in de maand moeten betalen.

En waar sta je nu?
Ik zou lekker blijven staan, 180,- voor vollop wei (en ik neem aan ook een buitenbak) is niet duur.. Ga je denk ik niet goedkoper vinden..

Krystl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 14:46

Bellatrix schreef:
Willen jullie ouders niet iets bijleggen per maand als ze daar blijven staan?

Ze kunnen wel iets bijleggen, maar het blijft prijzig omdat het er 2 zijn.

Krystl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 14:50

absque_dubio schreef:
En waar sta je nu?
Ik zou lekker blijven staan, 180,- voor vollop wei (en ik neem aan ook een buitenbak) is niet duur.. Ga je denk ik niet goedkoper vinden..

Ik weet het... Ze staan nu bij de zuiderkade. Maar we hopen op een klein wonder, dat iemand iets goedkoops heeft. En anders moeten we toch maar proberen voor meer.

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 14:54

Mijn haf staat in Ommeren. Net over de brug bij Rhenen. Buitenbak en 17 weilanden waar ze veel buiten komen. In de lente/zomer 24/7 en bij sneeuw staan ze ook buiten. Anders worden ze in groepjes in de bak gezet bij nat weer. Ik betaal 210 per maand en dat is volpension ( voeren,mesten, in en uit het weiland. Het is een kleinschalige pensionstal met alleen ruiters die recreatief rijden. Je kan ook kiezen bij ons voor een loopstal. Dan staan ze in een kudden en kunnen zelf kiezen binnen of buiten. In de loopstal staan zelfs als twee friezen. Misschien vind je het wat of als je wat meer info wil kan je mij een pb sturen. Denk niet dat je in de omgeving van Veenendaal iets hebt voor 150 euro. Je zit natuurlijk aan het bos en dan is alles al snel duurder.

Krystl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 14:57

cinn87 schreef:
Mijn haf staat in Ommeren. Net over de brug bij Rhenen. Buitenbak en 17 weilanden waar ze veel buiten komen. In de lente/zomer 24/7 en bij sneeuw staan ze ook buiten. Anders worden ze in groepjes in de bak gezet bij nat weer. Ik betaal 210 per maand en dat is volpension ( voeren,mesten, in en uit het weiland. Het is een kleinschalige pensionstal met alleen ruiters die recreatief rijden. Je kan ook kiezen bij ons voor een loopstal. Dan staan ze in een kudden en kunnen zelf kiezen binnen of buiten. In de loopstal staan zelfs als twee friezen. Misschien vind je het wat of als je wat meer info wil kan je mij een pb sturen. Denk niet dat je in de omgeving van Veenendaal iets hebt voor 150 euro. Je zit natuurlijk aan het bos en dan is alles al snel duurder.

Klinkt heel tof! Maar dan kan ik ze beter laten staan waar ze nu staan, want dat is goedkoper. :P

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 15:01

Dat is denk ik zoiezo het beste want goedkoper krijgt je het echt niet ;)

sharona11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 11:00

Stal lingezicht kn echteld.
Is binnenbka buitenbak. Weidegang. Het enigste wat je hoef te doen is te mesten en eventueel als je je paard snachts niet op de wei wily hem of haar ervan af te halen.
Mvgr

Weilanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 00:33