Pension omgeving Helmond?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Selien

Pension omgeving Helmond?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-13 18:14

Hey Bokkers,

Nou, ik weet dat er in Helmond geen maneges zijn. Maar misschien wel privé pensionstallingen in Helmond of de rand ervan.
Ik woon in de rijpel, vlak bij Deurne dus. Heb zoekfunctie gebruikt maar die topics waren al jaren oud. Fijnste zou zijn als het ook te fietsen is. Eisenlijst komt later wel, eerst maar eens kijken of er hier in de buurt wat is. In ieder geval moeten ze gevoerd kunnen worden en op de wei kunnen, wei met schuilstal kan ook. Hoeft niet perse stal/pension te zijn, mag ook bij mensen of boer.

Iemand ervaringen of ideetjes? _/-\o_

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 11:58

Bestaat Manege Dierdonk niet meer?

Ik weet dat er op de oude weg van Bakel naar Deurne een pensionstal zit, wel geen idee wat de sfeer is en of die plek hebben?!
http://www.dekawei.nl/

Als ik ff google vind ik ook nog deze (kant v brouwhuis/ deurne) weet niet of dat misschien iets is?
http://link.marktplaats.nl/686557532

en anders misschien gewoon via via rondvragen? of zelf op zoek gaan op de fiets en gewoon vragen? Boertjes enzo zitten niet op internet en die krijgen het vaak via via ook wel vol ;) :D

Ddorine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 17:06

Ik ga topic even in de gaten houden. Woon nou 1,5 jaar in Helmond en heb voorheen bij mijn ouders altijd paardgereden en 7 jaar een eigen Fjordje gehad.
Het gaat weer kriebelen en zou het leuk vinden weer te gaan rijden en mensen te ontmoeten..!

Daenerys

Re: Pension omgeving Helmond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 17:14

Arielleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 13:43

Stal Lonneke Vd Eijnden? Deze zit in Deurne/Griendtsveen

_Hedi
BKB 2025 winnaar 3D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 15:04

Hoi Selien,

Late reactie, ik weet niet of je er nog iets aan hebt.
Maar ik woon ook in de Rijpel!
Ik heb 8 jaar een haflinger gehad op stal Venzicht in Vlierden (ze staat er nog steeds, word nu verhuurt).
Het is een superfijne pensionstal met dagelijkse wijdegang en een binnen- en buitenbak.
Voor ik mijn rijbewijs had fietste ik erheen, dat kan lekker binnendoor en via een industrieterrein.
Je fietst er ongeveer 20 minuten op.
De stal ligt pal aan de bossen, ook ideaal!

Mocht je hier toch nog iets aan hebben, neem dan even contact op! Misschien kunnen we er eens samen heen fietsen :)

charlotteehx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 09:22

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 09:25

Iets verder maar 20 minuutjes met de auto zitten wij met onze kleinschalige paddock paradise in Limburg, omgeving Panningen.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 09:42

Dit is een topic uit 2013 mensen :')