Stalling, Noordwest Fryslan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ParfumxFles

Stalling, Noordwest Fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-13 16:10

Beste Bokker,

Na een hele trieste advertentie te hebben gezien, over een eigenaar die niet meer voor haar paard kon zorgen doordat zij een hartinfarct heeft gehad, ben ik tot een beslissing gekomen. als ze niemand kan vinden die haar paard over wil nemen, doet ze hem na de slacht.. Niemand heeft op haar advertentie gereageerd.. We zijn bij het paard wezen kijken, en ze loop er super goed bij, een prachtig paard! Ik zou het paard graag over willen nemen, maar heb thuis de ruimte gewoon niet.. Ik werd geinformeerd dat er manege's/particulieren zijn die ook wel stalling aanbieden in ruil voor klusjes.. Daar zet ik me 100% voor in! Je mag me altijd een pb sturen!

Heeft iemand ideeen? In de buurt van Sint-Annaparochie, Friesland.

Iemand ervaring met stalling tegen klusjes?

Lieve groetjes!

ParfumxFles

Martine

Re: Stalling, Noordwest Fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:23

VSW -> ED

_Nero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:25

Als ik jou was zou ik gewoon een rondje gaan fietsen, en kijken waar paarden buiten staan, of waar een bak is, en dit onthouden en (telefonisch)contact opnemen met dit adres. Ik verhuis mijn pony aankomende zaterdag naar Tjerkwerd (naast Bolsward). Hoop dat je wat kan vinden! Succes

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 10:31

Bij de Molenruiters in Froubuurt?
En in St.Jacob zit ook een stalling (weet niet hoe deze heet) en in Ouwe Syl (E.lgersma)

Bij ons op stal, in Britsum, zijn nog stallen vrij. das zo'n 8 km :)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 22:11

En als dat niet lukt kun jij ook rondkijken voor een nieuwe eigenaar voor het paard.