Ik ben een tijdje op zoek naar een boomloos westernzadel, maar ik wil wel een westernzadel dat lijkt op een gewoon westernzadel. Nu kwam ik de site van A&M Reitsport voorbij, en toen ik de prijzen van deze zadels zag dacht ik echt "What the.. Kan dit?". Heeft iemand ervaring met deze zadels? Als ik naar de duitse reviews kijk lijken ze wel tevreden. Ik zag ook een aantal zadels voorbijkomen die Bosrand van marktplaats ook verkoopt, en daar zijn de mensen ook wel tevreden over.
ik heb toevallig gister een zadel van A&M binnen gekregen (2e hands ) het is erg vergelijkbaar met Hilason. kwaliteit is naar de prijs. prima voor recreatief gebruik.
Dat is inderdaad niet een raar zadel! Welke inch heb jij?
Dees91
Geplaatst: 04-12-20 00:25
Ik ben ook erg benieuwd naar naar ervaringen wat betreft de zadels va a&m reitsport. Ben op dit moment aan het oriënteren op deze: https://www.amreitsport.de/baumloser-sa ... u_286_2240 Zou op een zeer brede fjord met een korte rug komen te liggen.
dianaw33
Geplaatst: 04-12-20 11:08
Daar is heel veel over te vinden binnen het boomloos zadel topic. In Nederland zijn ze vroeger ook verkocht als Bosrand-zadels. Geen verkeerde zadels, hebt ik begrepen.