ik ben mijn hainger ruin van 10 opzoek naar een stalling met weide. het is een lieve sociaale haflinger. Ik zoek voor hem een stalling waar die lekker naar buiten kan de heledag.
ik hoef geen luxe zoals een binnenbak en wasplaats enzv. het mag ook gewoon bij een boer in een stukje land.
wie kan mij helpen voor stalling in een straal van 10 km rondom sneek?(friesland)
Misschien is Stal de Jager iets voor je? Mijn vriendin staat daar met haar pony. Het is niet heel erg luxe, maar er is een bak en genoeg weiland. Het is in Offingawier.
Sorry, hij heeft geen site, maar als je zoekt op Stal de Jager vind je zijn telefoonnummer wel. Ik denk namelijk niet dat ik die hier neer mag zetten Het is er altijd heel gezellig, ik kom er zo'n 1 a 2 keer in de maand. Met mijn vriendin mee. Hopelijk vind je het wat en is er nog plek!
judith__
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-13 17:31
hoi hoi,
ik had inderdaad al wat gegoolde op zijn naam en kon geen site vinden. ik zal even zijn nummer zoeken.
bedankt voor het meedenken!!
edit: weet je toevallig wat zijn maand prijs is voor stalling en wat hierbij in zit?
Hippepony
Geplaatst: 29-03-13 11:57
Volgensmij is het 170 euro. Dan heb je buitenbak, stal, ze gaan zo vaak mogelijk naar buiten en ze hebben een wasplaats binnen en buiten.
Ik sta zelf met mijn Haflinger in Workum Maar ik weet dat er in: Abbega stalling is (165,- per maand) hier heb je binnen + buitenbak, 3 paddocks etc. Heeg stalling (185,- per maand) binnen + buitenbak maar ze hebben daar ook een aantal paarden dag en nacht buiten staan tegen een goedkoper tarief, ze hebben hier wel een schuilplek.