Ruiterdeal.nl

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

x_Milou

Ruiterdeal.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-13 23:10

Laatst heb ik me aangemeld bij Ruiterdeal, maar het lukt me niet om bij de deals van vandaag te komen. Ook al ben ik ingelogd, als ik daarop klik krijg ik telkens de melding of ik me aan wil melden voor de nieuwbrief, wat ik ondertussen ook al vaak geprobeerd heb :') Heb het op mijn telefoon en op de pc geprobeerd maar lukt allebei niet, laatst opende hij opeens wel op mijn telefoon maar daarna helemaal niet meer. Ik heb ook nog geen mails ontvangen, en op de facebook van Ruiterdeal is de laatste update ook de verlopen deal van 8 dagen terug. Gemiste deals kan ik trouwens wel op computer en mobiel gewoon openen, maar ik wil eigenlijk ondertussen wel eens weten wat de deals van vandaag zijn voordat ik iets bij gemiste deals zie staan wat ik toch wel had willen hebben..

01San

Re: Ruiterdeal.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 12:21

Ik heb hetzelfde :j
Heb tot nu toe 1 keer een mailtje ontvangen terwijl ik me al veel langer geleden had aangemeld.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 12:45

Ik heb laatst ergens gelezen dat ze nu alleen nog maar bezig zijn het klantenbestand te laten groeien zeg maar.
En dat over een tijdje pas de deals komen zeg maar.

frodo123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 15:24

Ik heb hetzelfde probleem...

droomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 15:36

Op hun facebook pagina stond eind januari dat ze halverwege februari zouden beginnen met de deals.. of dat inmiddels al zo is, weet ik eigenlijk ook niet zo goed.
Ik kan nu geen deals zien, maar er staan er wel bij 'Gemiste deals' :\

Ik zou even een berichtje naar ze sturen via facebook...

enidan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 20:33

Ik heb me ook een tijdje geleden aangemeld en heb wel al mailtjes met deals gekregen! Ik heb tot nu toe op 2, 7 en 13 februari een mailtje gekregen.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:45

RUI-->ED