Ik ben opzoek naar de eigenaar van de stal die op de Bieslandseweg nummer 2 zit in Delfgauw. Vroeg zat hier stal het Drevijn. Toen de eigenaar van stal het Drevijn is overleden heeft hier heel kort een manege/ponyclub gezeten, deze heten geloof ik De Bieslandse Bos Hoeven. Deze zijn na enkele weken weer weg gegaan. Toen heeft het een hele tijd leeg gestaan maar nou is het weer verkocht aan iemand uit Bleiswijk. Deze gaat er volgens horen zeggen een privé stal van maken.
Ik zou graag contact willen hebben met deze mensen over of er een mogelijkheid is tot het gebruik van hun rijbak. En wat hier de eventuele regels voor zijn. Ik sta namelijk met mijn paard 800 meter verder op maar wij hebben helaas geen bak. Dus zijn wij opzoek naar een rijbak die wij mogen gebruiken. Er is wel een rijbak die we mogen gebruiken maar die ligt 5 kilometer verder op en dan is 800 meter toch wel dichter bij.
Ik ben al verschillende keren langs geweest maar elke keer is er niemand. Maar er is wel duidelijk leven want het terrein gaat er steeds beter uit zien(het huis staat wel nog leeg). Ik heb alleen elke keer de pech dat er niemand is als ik langs kom. Ik heb ook al een brief in de brievenbus(staat familie van Dijk op) gedaan maar hier helaas geen reactie op terug gehad. Dus ik ben nou opzoek naar een telefoonnummer. Ik heb al aan verscheidene mensen gevraagd maar niemand heeft het telefoonnummer. Dus probeer ik het zo. Als iemand het telefoonnummer heeft zou ik het graag via een PBtje willen hebben. Graag wel met toestemming van de eigenaar van het telefoonnummer. Hoop dat iemand iets meer voor mij weet en dat het topic zo goed staat.
Ik ken de nieuwe eigenaren niet van de stal, maar het gerucht dat er een prive stal van gemaakt wordt gaat al heel erg lang. Ik heb zelf jaren lang ietsjes verderop gestaan bij stal Duijndam (groen witte hek). Je zou het daar eens kunnen vragen of je in de bak mag rijden. In de tijd dat ik er stond was dat geen probleem mits je je mest opruimde.
Bedankt voor je idee. Dit heb ik vroeger inderdaad ook gedaan.Er goede en leuke bak. Maar ik heb tegenwoordig een ander paard die zeer dominant is en er niet tegen kan als paarden dichterbij komen dan 1 á 2 meter. Daardoor is het voor mij helaas geen optie omdat ik niet door de paarden heen komen. En ook niet aan de kant van de bak kan rijden waar die paarden staan. Dus dan blijft er helaas weinig bak over.
MarsJill89
Geplaatst: 08-01-14 13:30
Heb je al meer informatie gevonden over deze stal???