Hallo xHerbiex en welkom op Bokt! Ik zie dat je nieuw bent hier, mag ik zo vrij zijn je even wat wegwijs te maken?
In je berichtje schijf je dat je een pensionstal zoekt. Dit berichtje hoort thuis op een ander deel van het forum, namelijk hier: [VSW] Verzorging, Stalling en Weide. Geen nood, een moderator zal het voor je verplaatsen. Ook is het misschien handig om erbij te vermelden wat je zoekt in een pensionstal, wil je bijvoorbeeld alleen een buitenbak of ook een binnenbak? Wil je wat luxer of juist niet? Wil je dat (bijna) alles voor je gedaan wordt of wil je juist zelf voeren en uitmesten? Als je dit soort dingen erbij zet, kunnen we hier makkelijker met je mee denken.
Nieuwe bokkers wil ik graag de tips geven om de help en de regels even rustig door te lezen. Deze vindt je helemaal onderaan de pagina, in de donkerblauwe balk. Dit geeft je een beetje en beeld van hoe het hier werkt en wat hier allemaal kan en mag.
Ik wens je nog heel veel plezier hier op Bokt en hoop dat je snel een leuke stal vindt! Succes met zoeken!