Angstige rijder wil weer rijden. (noord-brabant)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sophie83

Angstige rijder wil weer rijden. (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 21:31

Hallo,

Zal mijzelf eerst even kort voorstellen. Ik ben 29 jaar 1.60m en stevig van postuur.

In het verleden (jonge jaren) paardgereden, helaas een paar keer flink van het paard gevallen. Ik werk nu
3 dagen per week op een paardenpension en het begint weer bij mij te kriebelen.

Ik ben op zoek naar iemand die de tijd heeft om mij weer opnieuw te leren rijden. Ben behoorlijk angstig dus wel iemand
die dit min of meer begrijpt. Ik heb vervoer (auto) dus gelieve iemand in de buurt van Andel (noord brabant) in een straal van een half uur.
Ik heb geen eigen paard. Dus het te bereiden paard zal echt super braaf/mak moeten zijn. Over de prijs komen we wel overeen.

Ben jij de gene die ik zoek of ken jij iemand? Stuur mij dan svp een prive bericht.

Voor vragen natuurlijk ook :)

Geen interesse in manages/pension

Met vriendelijke groetjes Saskia

friesiszwart

Re: Angstige rijder wil weer rijden. (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 05:59

zou je niet beter bij een manege kunnen gaan rijden. Die hebben brave paarden staan die bekend zijn met onzekere ruiters. Daarbij hoe gevorderder jij wordt dan is er telkens een paard waarop je weer mee verder kunt.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 22:27

Volgens mij hoort je topic thuis op de Boktmarkt. Waarom plaats je daar geen advertentie?

Ik hoop dat je van je angst af komt, en weer van het rijden kunt genieten!

FahyaFemkeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:30

Ik weet niet precies waar je zit, maar ik heb een super lieve pony waar ik meerdere (angstige) ruiters/amazones op les geef. Ik zit in Herkingen, onder in Zuid-holland!