Ik zoek een goedkope stalling voor onze pony's. Weet iemand goedkope stallen in omg Arnhem, Westervoort, Duiven, Gendt, Angeren, Huissen of iets wat niet tever van Arnhem af is? Het liefst een niet al te dure pensionstalling, maar het mag ook iets zijn waar de paarden 24/7 buiten lopen maar dan wil ik wel dat hooi inclusief is en dat er een rijbak bijzit. Het is dus wel een must dat er een rijbak bij zit en dat er voor hooi gezorgd word. En als het een pensionstalling is, is de must dat er gevoerd word, dat er een rijbak bijzit en dat de paarden binnen en buiten worden gezet. Weet iemand toevallig iets wat niet te duur is?
Groetjess
mika11
Geplaatst: 19-01-13 19:26
Wat versta je onder niet duur? Iets tussen de 100 en 150 euro per maand?
Ik heb een tijd op de Landsmaat in Groessen gestaan. Daar hebben ze twee binnenbakken, buitenbak, weidegang, mooie stallen (je kunt zelf de iets luxere of normale stallen kiezen). Je betaalt naar verbruik (stro en voer). Ik was er erg tevreden altijd! Paardem worden binnen en buiten gezet. Was toen altij 200-220 kwijt afhankelijk van stro verbruik.
Verder is er in Loo ook nog stal Eindeloo's (Chaos hier op bokt kun je vragen, volgens mij heet ze zo nog). Dat was toen ook niet duur naar verhouding, met binnenbak en best rustig!
En zo zit er nog genoeg in de omgeving, maar deze vond ik goed betaalbaar
Dat valt inderdaad wel mee. Alleen wij hebben 4 pony's. 2 shetjes en 2 grotere, dus dan wordt het al wat meer een ander verhaal... Ja misschien is Groessen iets om een keer te gaan kijken. Dankjewel voor de tip!
bouncelover
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-13 19:47
mika11 schreef:
Wat versta je onder niet duur? Iets tussen de 100 en 150 euro per maand?
Ja iets tussen de 100 en 150 euro vind ik wel iets wat aannemelijk is i.v.m. dat we 4 pony's hebben. 2 shets en 2 grotere pony's.
Nee niet 150 voor 4 paarden, ik bedoel ongeveer tussen de 100-125 euro per paard. En dan wat minder voor de shetjes. Dus niet in totaal, ja het zou wel mooi zijn, maar zoals je zegt is dat niet iets wat haalbaar is... :p
Weiland hurenn lijkt me een beter idee dan ja! Ik zou zo niets weten waar je in de buurt voor jou bedrag wat kunt krijgen. Hier in het hooooge noorden liggen de prijzen iets lager, maar ook niet zo laag.
In Elst zijn verschillende pensionstallingen die redelijk goed te doen zijn, kijk eens op marktplaats! Als de shets buiten kunnen blijven staan wordt het al een stuk goedkoper denk ik zomaar.. Zeker met 4 paarden (en dus een mooie inkomstenbron) kan er vast wel wat gedaan worden aan de prijs..