de singelstoten van mijn springzadel zijn wel aanvervanging toe. maar de vorige keer dat ik mijn zadel weg bracht bij de ruitersportwinkel in de buurt kosten het 50 euro voor 2 singelstoten dit vonden ik en mijn ouders echt belachelijk duur. weet iemand een goede zadelmaker die ze voor een betere prijs er aan kan zetten?
Hier in de omgeving betaal je dat ook. En goedkoop is vaak duurkoop. Stel je eens voor dat ze niet goed vastgestikt worden.. ik kan je uit ervaring vertellen dat als ze knappen je best lelijk ten val komt.
Ik heb een keer de schoenmaker gevraagd om nieuwe singelstoten te plaatsen, had hij nog nooit gedaan. Dus met het zadel langs, en hij heeft toen de singelstoten allemaal vervangen. Kostte niet zoveel ik geloof 7 euro per singelstoot. Het zit er inmiddels al 7 jaar aan dus ben dik tevreden
pmarena
Geplaatst: 19-01-13 10:42
Als die 50 euro werd berekend voor de aankoop van de nieuwe singelstoten èn het vastzetten ervan aan je zadel, dan was het gewoon een hele normale prijs hoor.
Fantast: was dat alleen voor het vast stikken van nieuwe singelstoten die je zelf erbij hebt afgegeven aan de schoenmaker? Het lijkt me wel erg goedkoop als de schoenmaker voor die 7 euro ook nog de stoot zelf levert
dressuur518
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-13 11:26
ja klopt je kunt er erg lelijk afvallen als ze niet goed vast zitten, dat weet ik door dat een meisjes van onze manege heel hard viel toen haar singels stuk ging (zelfde effect) maar om dat te voor komen wil ik er dus nieuwe singelstoten aan laten zetten. maar behalve de schoenmaker weet dus niemand een goedkopere optie? en is de schoenmaker betrouwbaar?
Het is inderdaad wel een gewone prijs als het inclusief nieuwe singelstoten is.. je kan kijken naar redelijk nieuwe zadelmakers die zijn vaak net afgestudeerd en vragen nog niet zo veel maar zijn natuurlijk door hun studie wel goed
hi, ik ben gister naar mijn zadelmaker geweest. hij is echt niet duur en leverd echt super goed werk. zal je ff t linkje geven van zijn site www.horsefashion.eu
ik betaalde voor passen en aanpassen boom en opvullen in totaal €30 ... dusja niet duur
ja dat valt idd mee helaas niet erg in de buurt, iemand ervaring met zadelmaker hollander uit klarenbeek?
PaysBas
Geplaatst: 19-01-13 23:44
Ladygiroc schreef:
Hier in de omgeving betaal je dat ook. En goedkoop is vaak duurkoop. Stel je eens voor dat ze niet goed vastgestikt worden.. ik kan je uit ervaring vertellen dat als ze knappen je best lelijk ten val komt.
50 euro is niet belachelijk duur, het zit hem in de materiaal, maar ook het soort zadel (qua singelstoten) en de uurloon. Je vind ze wel goedkoper maar ook wel duurder, gewoon even rond bellen en vragen.