Hallo ik ben op zoek naar een stalling/veulenopfok in Lelystad of dichtbij (max. 30 min rijden). Het moet wel betaalbaar zijn (Onder de 300, liefst rond € 250,- of minder) Ik ben nog op zoek naar een paardje, waarschijnlijk wordt het een tinker of fries. Maar het kan een jaarling, veulen of volwassen paard zijn. Kan ook een hengst zijn. Dus het moet wel een stal zijn die zowel veulens/jaarlingen en het liefst ook hengsten accepteert.
Stal Wolfs in Lelystad heeft een opfok afdeling, daar kunnen ook volwassen paarden terecht. Volgens mij betaal je 200,00, of er ook hengsten welkom zijn weet ik niet
evie017
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-13 12:08
Volwassen is 310 en veulenopfok 214 wat ik gelezen had dacht ik
maar wil het liefst een plekje vinden waar ze ook na haar/zijn jonge jaren kan blijven staan.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 15-01-13 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Berichten samengevoegd, editknop gebruiken aub.
Benesse is zeewolde, dus ben ik goud geld kwijt aan benzine. Wil er namelijk het liefst elke dag heen. Stal Wolfs is evt. een optie. Zag net dat veulenopfok vanaf € 150,- is.
Collie2008
Geplaatst: 15-01-13 12:55
evie017 schreef:
maar wil het liefst een plekje vinden waar ze ook na haar/zijn jonge jaren kan blijven staan.
De veulenopfok is op hetzelfde terrein als stal equi france alleen andere loods, dus dan kan je wellicht daarheen verhuizen (sta ik ook)