Wat is er met Hippogriff aan de hand ??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Frenchie155

Wat is er met Hippogriff aan de hand ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-13 13:50

Hi,

Ik heb begin oktober (!) een hartslagmeter besteld bij Hippogriff en tegelijkertijd 269 Euro overgemaakt. De hartslagmeter was niet op voorraad, maar het zou niet lang gaan duren. Alles prima, maar niks meer gehoord. Na een paar weken weer gemaild/gebeld hoe het ervoor stond, ja de meters zouden nu echt heel snel komen, het was eerder een kwestie van dagen dan van weken dus nog even geduld. Daarna heb ik nog een keer gemaild, kreeg ik ook weer een mail terug, zij vonden het ook heel vervelend bla bla. maar niks aan te doen.

Eind december was voor mij de maat vol en ik heb ik een mail gestuurd en verzocht of de betaalde 269 Euro teruggestort kon worden. Ik heb erbij gezet dat ik absoluut nog de hartslagmeter wilde dus zodra deze weer op voorraad was, wilde ik het graag horen, zodat ik direct de bestelling opnieuw kon plaatsen en dat meende ik ook.

Vervolgens heb ik niks meer gehoord, ik heb geprobeerd te bellen, er wordt niet opgenomen, ik heb naar 2 verschillende mailadressen gemaild dus dat is gewoon goed gegaan maar er wordt totaal niet gereageerd.
Ik heb inmiddels het advies gekregen van Rechtbijstand om een brief te schrijven met een concrete termijn waarop ik het geld terug wil hebben (wat ik nu ook gedaan heb, die termijn loopt volgende week af). Daarna moet ik het maar uit handen geven van rechtsbijstand maar daar heb ik helemaal geen zin in, dat gedoe !! Waarom wordt er totaal niet gereageerd, waarom wordt mijn geld niet gewoon teruggestort na ruim 3 maanden nog niet geleverd te hebben ? Ik krijg ze telefonisch niet te pakken, op mail wordt niet gereageerd, iemand nog suggesties ??

Ik vraag toch niet iets geks na ruim 3 maanden ?
Zo ontzettend jammer dit.......ik begrijp echt niet waarom bedrijven zo doen.

Hebben andere mensen ook deze ervaringen met Hippogriff ? Hoe is dit opgelost ?

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 14:31

Frenchie155

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-13 21:48

Bedankt voor de tip, ik heb ze inmiddels een pb gestuurd.
Nu maar wachten, na 3 maanden blijf ik toch goede hoop houden dat ik mijn geld terugkrijg

Frenchie155

Re: Wat is er met Hippogriff aan de hand ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-13 11:08

Hoezee Hoezee, ik heb vanmorgen 269 Euro teruggestort gekregen, uiteraard zonder enige vorm van communicatie maar het is in ieder geval gedaan.

droomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 11:38

Frenchie155 schreef:
Hoezee Hoezee, ik heb vanmorgen 269 Euro teruggestort gekregen, uiteraard zonder enige vorm van communicatie maar het is in ieder geval gedaan.

Goed om te horen dat het opgelost is voor jou.
Is het wat om dit nog even in de OP te zetten zodat het voor iedereen duidelijk is dat deze zaak rond is? :j

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:52

Ik heb een vergelijkbare ervaring...

Ik heb begin december voor mijn bedrijf twee hartslagmeters besteld, totaal €700!! Het eerste deel van het pakket had ik vrij snel binnen, maar een na-zending met electroden voor het paard en de USB-stick voor data-overdracht heb ik nog niet ontvangen. Ik heb ook meerdere keren gemaild en gebeld. Nu heb ik net vandaag een kwade mail gestuurd, en binnen 5 minuten heb ik de reactie dat ze toevallig nèt mijn pakketje aan het klaarmaken zijn voor verzending... Doet het bedrijf niet goed dit. Ook de zeer matige communicatie vond ik een probleem. Maar goed, ik wacht nu af of het pakketje ook daadwerkelijk deze week binnen is, dan heb ik het er niet meer over. Maar dit was wel mijn laatste bestelling ooit bij HippoGriff...

hetismij

Re: Wat is er met Hippogriff aan de hand ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 23:29

Het is natuurlijk vanuit Hippogriff niet netjes dat de communicatie niet zo verloopt zoals het hoort. Maar het probleem van deze hartslagmeter(banden) ligt bij Polar. Polar had een productiefout in de hartslagmeterbanden waardoor ze de gehele lichting vernieuwd hebben. Ik heb zojuist te horen gekregen dat die van mij binnen enkele dagen wordt opgestuurd, dus dat zou betekenen dat ze nu éindelijk in NL ook leverbaar zijn :)