Iemand recente ervaring met Gerrit Zomer of Rob Zomer?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Qizz

Iemand recente ervaring met Gerrit Zomer of Rob Zomer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-13 23:17

Ik ben heel benieuwd of er nog mensen zijn met RECENTE ervaringen met 1 van deze 2 heren. Positief, negatief, maakt niet uit. Wat doen zij precies, en mag je zelf de medicijnen die zij voorschrijven elders kopen?

Heleen_B

Re: Iemand recente ervaring met Gerrit Zomer of Rob Zomer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:17

Ik weet iemand die enkele maand terug de paarden heeft laten doormeten met een Lecher antenne. Zo gaan dan bepaalde punten/organen meten en aan de hand daarvan kunnen ze diverse oorzaken/gevolgen vaststellen.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-13 20:37

Was dat goed bevallen? Want dat ga ik morgen doen (in Utrecht) als ik het aandurf met het weer,... heb toch besloten niet voor deze heren te gaan o.a. omdat ze geen officieel DA zijn en in Utrecht wel.

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 20:40

Ja je kunt vrij exact bepalen welke organen niet de juiste waarden hebben en daardoor kunnen ze diverse verbanden leggen. Veel dingen kunnen verklaard worden adhv de waardes van de organen.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-13 21:21

Heb het vandaag ondervonden en het is echt SUPER,.. bijna 2 jaar later weet ik EINDELIJK meer,.. over 4-6 weken weer ;-),.. echt een aanrader

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 19:16

beetje oud topic maar ben benieuwd of er meer mensen ervaringen hebben met Rob Zomer?

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-13 21:35

Helaas reageert er echt niemand ;-( ook niet per pb....
Ik zat er aan te denken anders mn paard uit voorzorg 1x per (half) jaar na te laten kijken door hem,.. en als er meer aan de hand is naar De Bilt te gaan. Ken maar 1 iemand die ervaring met hem heeft, en die was wel goed.

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 08:35

Hoorde toevallig afgelopen vrijdag nog 2 die de pony hadden laten meten met de Lecher antenne. 1 die had erge last van mok en aan de hand van de resultaten heeft die bepaalde kruiden voorgeschreven gekregen. Mok is helemaal weg. De ander had last van behoorlijke verzuring van de spieren. Maar die heeft de kruiden pas net dus kan nog niet direct resultaat beoordelen.

pooh19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 11:12

Ik heb vorig jaar Rob & Gerrit zomer een keer naar mijn paard laten kijken en hem door te meten met een lecher antenne, hij scheen last te hebben van zijn nieren,lever en prostaat, ik heb daar wat middelen voor gekregen en ik heb wel echt het idee dat het beter gaat zins die tijd. ook is dit door een scan bewezen, dus gelijk had hij in mijn ogen wel :) aangezien mijn moeder huisarts is heb ik de middelen door hem op laten schrijven en besteld bij de groothandel. Ik ben zeer Positief over deze 2 heren

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-13 19:05

goed om te horen! uhhh, lezen :)

ellenimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 19:20

inderdaad heel vroeger een paard laten behandelen door Gerrit..... SUPER, bleef maar hoesten, geen veearts die wat hielp. 1 bezoekje maar van een keurig tarief, briefje mee voor apotheek hom. druppels gekregen (kostte ook geen drol) en paardje heeft na kuurtje nooit meer gehoest....
recent kan ik je idd niet helpen.
Heb nu via via Sabine Kok! Ook geweldig goed hoor, paard gaat goed vooruit! Ze is ook gediplomeerd dierenarts.

ellentje0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 22:01

Rob is afgelopen maandag bij mijn merrie geweest. Merrie is sinds een aantal weken enorm benauwd. Het is acuut ontstaan en de dierenarts weet niet precies wat het is maar kunnen haar niet meer helpen.
Nu medicijnen van rob gekregen. Ik hoop dat het helpt. Zijn er inmiddels nog meer mensen met ervaring?

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 15:42

Ik ben ook wel benieuwd naar meer ervaringen. Ik heb ook een afspraak gemaakt, hij vraagt wel een aardig bedrag, al heb ik dat er zeker voor over als het helpt!

Hoor graah verhalen van mensen met ervaring met Rob.

ellentje0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 18:52

Bij mijn paard heeft het waanzinnig goed geholpen. Was volgens de veearts afgekeurd en dampig. Maar liep na 4 weken behandeling van Rob weer haar eerste SGW wedstrijd. Top vent is het geld dubbel en dwars waard.

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 20:17

Dankje! Ik ben erg benieuwd wat hij voor ons kan betekenen :D

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 21:07

Bij mij komt Rob morgen, ik ben erg benieuwd of hij wat kan betekenen voor ons!
Met Gerrit in het verleden goede ervaringen gehad.

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 08:48

bellehorses schreef:
Dankje! Ik ben erg benieuwd wat hij voor ons kan betekenen :D

Hoe is het bij jou afgelopen?

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 09:43

Ik moest wel even wennen aan zijn werkwijze, hij was met een magneet in de weer en ik stond er naar te kijken met de gedachte "wat heb ik nou weer gedaan, dit gaat toch niet werken?" MAar ik moet zeggen dat hij toch wel dingen vertelde die wel echt kloppen.

Ik heb homeopatische druppels gekregen en de oorspronkelijke plekken die ze had zijn weg, echter zijn er wel nieuwe voor teruggekomen die tot op heden nog niet weg zijn. Ik heb nog voor ongeveer 1,5 week aan druppels en daarna stop ik en wacht ik het een paar weken af. Ik hoop van harte dat de andere plekken ook nog verdwijnen.

Paardlief zit wel heerlijk in haar vel en haar vacht ziet er ook super uit!

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 16:41

Ik ben erg benieuwd wat de druppels gaan doen...
Paard staat er ogenschijnlijk topfit bij, wel maagzweer behandeld maar verder ook niks te vinden, maar gevoelsmatig is er iets wat hem remt.
En dat bleek dus ook wel. Stofwisseling had beduidend meer problemen volgens de meter dan alleen die maag en daarnaast wat hormonale dingen (hij is voor een ruin ook wel erg stoer..)
Ik vond het echt opvallend hoeveel rake conclusies Rob trok vanuit de meting (en ik had echt niet alles verteld vooraf) dus hoop heel erg dat de druppels gaan helpen! Ik vraag me af wat voor paard ik dan ineens ga blijken te hebben :D

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 16:58

Ik heb ooit den lezing van hem bijgewoond..ik vind hem over the top.

Een kennis van mij heeft zijn paard door hem laten behandelen..heeft ontzettend veel geld gekost, paard niets verbeterd..

Ik was blij dat ik mijn paard, die luchtweg problemen had, nooit door hem heb laten behandelen..met nat hooi heeft hij het nog lang gered..die kennis die voor hetzelfde ging is er niks mee opgeschoten.