Zadelmaker Groningen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

XDario

Zadelmaker Groningen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-12 15:02

Hi,

Mijn pony is de laatste tijd heel erg veranderd qua bouw. Dus ik dacht, er moet maar eens een zadelmaker bij.
Eerst was ik van plan om naar de Divoza te gaan. Maar ik las op bokt dat je het daar beter niet kan laten doen. :+

Weten jullie misschien een goede zadelmaker in de buurt van Groningen?

Thnx!

Martine

Re: Zadelmaker Groningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 15:05

HAR -> ED

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 15:10

Ik heb wel goede ervaringen met divoza. Je zou het tweespan in boornbergum kunnen doen. Heb ik ook goede ervaring mee.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 15:12

Fokkens uit warffum doet dit ook. Maar hierover zijn de meningen verdeeld.

MarimaCarona

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 15:37

over elke zadelmaker zijn goede een slechte verhalen, je moet denk ik eerst besluiten wat voor zadel je wil, dressuur, springen, vzh, welke inch maat, voorkeur voor merk, wil je een diepe zit of juist niet, veel kniewrong of juist niet, en je budget, aan de hand daarvan kun je een beetje rond kijken en beslissen naar welke zadelmaker/passer je gaat

XDario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-12 17:07

MarimaCarona schreef:
over elke zadelmaker zijn goede een slechte verhalen, je moet denk ik eerst besluiten wat voor zadel je wil, dressuur, springen, vzh, welke inch maat, voorkeur voor merk, wil je een diepe zit of juist niet, veel kniewrong of juist niet, en je budget, aan de hand daarvan kun je een beetje rond kijken en beslissen naar welke zadelmaker/passer je gaat

ik heb een VZH zadel. Denk alleen dat er aanpassingen nodig zijn. Of moet ik dan meteen een nieuw zadel?

diana1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:08

MarimaCarona

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 21:55

nieuwzadel hoeft zeker niet. ik denk dat je gewoon op je eigen gevoel moet af gaan, iedereen heeft wel eens slechte ervaringen.

hier in groningen heb je oa, Divoza, EJ, willems leutingewolde, fokkens warfum, pegasus appingedam, dubbelsprong froombosch, en in uithuizen zit nog eentje van mac rider. en er zijn er vast nog wel meer