ik zoek een plekje voor mijn paard, hij heeft een blessure en gaat met vervroegd pensioen op de stal waar hij stond kwam hij maar 2 uurjes naar buiten dus hij moest ergens anders heen, er was ook tijdnood om bepaalde omstandigheden. maar op de plek waar hij nu staat ben ik niet zo'n fan van, hij staat nu 2 uur rijden (met auto) van mij vandaan. het is een paard van 19 jaar, kwpn, Lotus heet hij (meer info over hem?) ik zoek een plekje voor hem in de omgeving van Apeldoorn (daar woon ik).
het liefst een plek met een wei waar hij (bijna) altijd in kan met een stal er bij voor in de winter. ook met weide maatjes etc.
ik wil mijn Lotus heel graag weer dicht bij me hebben.
Je hebt stal het woudhuis. Hier had ik mijn vorige paardje staan en dat beviel me goed. In de winter staan ze in de padocs omdat de wei dan te nat is, maar zomers staan ze gewoon in de wei
joshi_lotus
Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-12 18:17
Dujetta schreef:
Je hebt stal het woudhuis. Hier had ik mijn vorige paardje staan en dat beviel me goed. In de winter staan ze in de padocs omdat de wei dan te nat is, maar zomers staan ze gewoon in de wei
Refagreni heeft weide in de omgeving met schutstal, ook adnarim in Loenen. Ik zit te denken voor je waar nog meer, maar dan kom je direct weer een eind verder,...
Hallo, ik weet niet of je inmiddels iets hebt gevonden, maar ik doe je hierbij een link van marktplaats. Er is momenteel nog 1 stal vrij. Advertentie 629176032. Het is in ieder geval vlakbij de wijk de Maten.
Bravura
Geplaatst: 11-01-13 19:16
In je profiel staat dat je 13 bent? Hoe moet ik dat zien als je 2 uur met de auto er vandaan woont momenteel? Rijden je ouders dan of ben je wel degelijk ouder dan 13? En kom je er nu dan helemaal niet (je onderschrift)? Heb hier wel een stal vrij, maar alleen voor een volwassen persoon met een klein paard. Vandaar mijn opmerking/vraag.
joann123
Geplaatst: 12-01-13 15:01
joshi_lotus schreef:
Revanches schreef:
VSW-->ED
???
is naar een ander forum had waarschaanlijk verkeerd geplaats
joshi_lotus
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-13 14:52
wie weet eigelijk hoe je dit alles verwijderen moet : $