Ik ben op zoek naar stalling voor mijn haflinger in de omgeving Pekela, Winschoten of Blijham. Mijn eisen zijn: - Elke dag weidegang - Stalling voor mijn menkar. - Mogelijkheid om te mennen - Binnenbak is een pre - Maximaal 150 euro stallingsgeld Ik hoop dat mensen stalling weten. Absoluut niet verder weg dan is aangegeven.
nientje78
Geplaatst: 12-12-12 11:13
In BLijham zit een pensionstalling aan de 5de morigerlaan. Weet verder niet hoe duur het nu is,aangezien het enkele jaren geleden is dat ik er stond. Hele fijne mensen! Als het weer mee zit komen ze elke dag buiten in de winter('s nachts wel op stal),zomers 24/7 weidegang. Er is een binnenbak aanwezig, niet zo groot maar je kan er in rijden en zelfs mennen (heb ik ook gedaan) Logeercirkel aanwezig en je kan je karretje stallen.
Zoals ik al zei,is dit al wel enkel jaren geleden. En weet niet of er ondertussen dingen veranderd zijn.
Denk niet dat je voor die prijs een stalling hier vind met binnenbak.. Op welke stal staat je paard nu dan? Ken geen 1 hier in de buurt met binnenbak voor 150,-
Amy1984
Geplaatst: 12-12-12 13:44
Ik weet niet hoe die stal heet, maar als je van Winschoten, via Sint Vitusholt naar Nieuwe Pekela rijdt, dan zit er vlak voor de rotonde bij Nieuwe Pekela, ongeveer ter hoogte van Reer aan de overkant ook een pensionstalling. Is dat misschien wat? Welke prijzen ze rekenen weet ik niet. DOCW zit in Winschoten, maar is duurder volgens mij
joyce B
Geplaatst: 12-12-12 13:45
volgens mij kost die manege met 24/7 buiten in groepspaddock in Hoogezand €150,- met binnenbak, 2 buitenbakken en menterrein, manege Nieboer?
troi
Geplaatst: 12-12-12 14:07
horsie1994 schreef:
Wat betaalde je destijds nientje? @Troi: op dit moment sta ik op een stalling met grote binnenbak en 2 buitenbakken voor 150 euro.
Dan heb je denk ik echt geluk gehad. Sowieso stalling vinden waar mijn paard in de winter meer dan een uurtje buitenkwam was al bijna onmogelijk..
Mocht je trouwens wat vinden dan hoor ik het graag! Ivm wellicht in de toekomst weer een paardje.
Ik sta op dit moment op een 'Manege' in nieuwe pekela. Een binnenbak is alleen maar mooi meegenomen, maar ik ben allang blij als mijn pony elke dag buiten komt.