LUXE privestalling gezocht in Den Haag of HvH.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

060606

LUXE privestalling gezocht in Den Haag of HvH.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-12 19:11

Hallo,

Net wat stallingen wezen bekijken in Den Haag wat een rommel was dat zeg! Misschien hebben jullie wat ideeen? Misschien zie ik het allemaal door een andere bril maar de stallen waar ik net vandaan kom zal ik echt gek worden.

Prijsklasse maakt niet uit.
Liefst dicht nabij strand, goede buitenrij mogelijkheden.
Ruime, schone en goed verlichte stallen.
(Stapmolen?), paddocks.
Nette kruiwagens en ander onderhoud spul.
Hengst welkom.

Zomers heb ik zelf onbeperkt weidegang.

Ik sta nu op een redelijk luxe stal Verboon in Schipluiden.

Revanches

Re: LUXE privestalling gezocht in Den Haag of HvH.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 20:22

VSW--ED

dancer_

Re: LUXE privestalling gezocht in Den Haag of HvH.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 20:25

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 20:25

Misschien is manege santhorst iets voor je. Dichtbij strand en vlietlanden, maandelijks KNHS wedstrijden. Alleen geen stampmolen! Word gemest, keuze op stro of zaagsel, binnen en buitenboxen. Paddock, buitenbaan en binnenbaan 310€ p/m :) Er gaan geruchten dat de stampmolen er van het voorjaar wel komt maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ben zelf wel een tevreden pensionklant, mijn paard staat er super bij. Www.manege-santhorst.nl

060606

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-12 20:43

060606

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-12 20:44

Reformer schreef:
Misschien is manege santhorst iets voor je. Dichtbij strand en vlietlanden, maandelijks KNHS wedstrijden. Alleen geen stampmolen! Word gemest, keuze op stro of zaagsel, binnen en buitenboxen. Paddock, buitenbaan en binnenbaan 310€ p/m :) Er gaan geruchten dat de stampmolen er van het voorjaar wel komt maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ben zelf wel een tevreden pensionklant, mijn paard staat er super bij. http://Www.manege-santhorst.nl

Hier zal ik morgen nog wel even gaan kijken. Hoe ziet alles eruit? Netjes onderhouden?

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 20:54

Van de zomer alles geverfd. Website is niet up To date want de buitenbaan heeft nu een mooie omheining en we hebben pas een nieuwe paddock. Binnenboxen zijn ruim met veel onderling contact, buitenboxen zijn vrij nieuw en kijken uit op landgoed de Horsten. Ik kwam echter wel van een 'uiterlijk' armoedige stal voor ik hier kwam dus ik ben snel tevreden denk ik, zeker met de binnenrijbaan. Ook de sfeer onderling is fijn en iedereen doet zijn ding.. Worden ook veel leuke dingen georganiseerd.
En mijn paard was altijd vrij mager en sinds ik hier sta heb ik nooit meer een rib gezien. Zomers weidegang 24/7 in een groep of paar uur per dag op een stukje per paard. Eigen instruceur mag bij ons gewoon komen. En hengsten zijn welkom, dan wel denk ik in de buitenboxen. Dan hebben ze geen contact met de buren. Wel uiteraard een buitenluik. Volgens mij heb ik nu wel een beetje Alles gehad!

wildhorse99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 18:00

Anders kijken voor Stal Meyvliet, Stal vd Helm, Stal de Kok. Meyvliet is naast drievliet(paarden merken hier echt niets van) . Stal vd Helm is in Leidschenveen, Stal de kok aan de andere kant van de snelweg in Nootdorp. Ze nemen alle 3 hengsten aan, zijn alle 3 netjes(zover ik weet) het uitrijden dat je zo graag wil is niet mogelijk. Evt kijken naar Maya de Hoog? Maar weet niet of die wel hengsten aannemen, zitten wel aan het stealduinse bos en vanuit daar kan je het bos in.
Ik ben alleen ook bang dat je wat wei betreft het lastig gaat krijgen met een hengst, het gros van de pensioenstallen wil dat toch liever niet