Goeiemorgen allemaal, ik heb al eerder een berichtje geplaatst, toen kreeg ik 1 reaktie waar ik heel blij mee ben maar zou graag meer vragen beantwoord zien.
Het zit zo, wij hoorden dat er een manege/stal in Hilversum te koop zou staan, nu blijkt het waarschijnlijk om de HPC te gaan. Ik ben dus gaan zoeken naar informatie over deze manege op bokt en ben nogal geschrokken, er staan berichten van 2011 die er niet om liegen, eigenlijk wordt de stal "met de grond toe gelijk" gemaakt.
Maar voornamelijk door mensen die er zelf nooit geweest zijn. Waarom was dit? Ik zou graag eerlijke reakties ontvangen van mensen die er wel echt geweest zijn en de plek kennen maar ook de omgeving
en de geschiedenis kennen etc.
Ik begrijp dat de stal erg verouderd is en er veel moet gebeuren, maar de vraag is: is er dan iets moois van te maken? Wat vinden jullie? Graag serieuze reakties.
Ook zou ik graag horen waarom iemand niet op die plek zou willen staan, dat kan bijv. overlast van de luchthaven zijn, maar ook de plek zelf.
Ik bedoel dan niet de stallen op zich, die kunnen natuurlijk veranderd worden, dat is het probleem niet, maar de plek moet wel goed zijn en goed voelen.
Alvast ontzettend bedankt voor reakties!