Ervaringen met bestellen bij BXM horses?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BenaLaars

Ervaringen met bestellen bij BXM horses?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-12 09:39

Beste bokkers, na lang zoeken kwam ik bij BMX horses de deken tegen waar ik al zo lang naar op zoek was.
Deze besteld en direct via ideal betaald. Hoewel de verzendkosten aanvankelijk €5 waren, en ik dat middels ideal ook gewoon betaald heb, zag ik later op de site dat bestellingen boven de €50 gratis thuisbezorgd worden. Naar aanleiding hiervan een mailtje achteraangestuurd, wat nou de juiste info was.

Helaas heb ik tot op heden geen enkele reactie van de webwinkel ontvangen. Geen bevestiging van bestelling, geen bevestiging van betaling, geen reactie op mijn e-mail enz. Zonet telefonisch contact opgenomen, maar lijn blijft in gesprek.

Natuurlijk kan het gewoon zo zijn dat het wat vertraging opgelopen heeft, maar ik bestel veel en vaak op internet en ben gewend binnen een paar minuten al een bevestiging te krijgen van de bestelling, en al helemaal van betaling. In ieder geval binnen 24uur... Begin een beetje ongerust te worden...

Wie heeft ervaring met deze webwinkel?

sharonsemme

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 11:59

Hallo,
Toevallig van de week ook bij deze webshop een bestelling geplaatst. Ik kreeg wel een bevestiging maar tot vandaag niks over verzenden etc. Net gebeld maar beide lijnen zijn niet in gebruik. Begin nu toch zenuwachtig te worden.. En ging op zoek naar ervaringen en kwam zo op dit uit. Hoe is het bij jou afgelopen? Schijnbaar is er nog niet veel veranderd in al die jaren.. Dus dacht kan het altijd even proberen!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 15:15

Ik heb laatst een singel besteld. Ik ken de winkel wel, vandaar dat ik het wel aandurfde. Maar inderdaad geen bevestiging gehad van de bestelling. Ik dacht dat het eraan lag dat ze een aantal dagen op indoor Tolbert stonden.
Het pakketje is op wonderbaarlijke wijze toch nog bij mij gekomen. Ze waren een 0 in mijn huisnummer vergeten op te schrijven (op de factuur staat het wel correct), waardoor hij op een hele andere plek in de straat aangeboden werd door PostNL. Ik kreeg via Facebook een pbtje van de bewoner dat het pakketje voor mij bij hem lag...

Ik denk dat je voor contact het beste via Facebook kan proberen.