Wegens geld/prive omstandigheden zoek ik een voor mijn KWPN'ER van 1,51 een stalling in de buurt van Sint Annaparochie.. Het liefst gratis, of 1x in de zoveel tijd een bedragje.. Natuurlijk mag je ook met haar aan het werk, en zo.. Het is echt dringend! Dus heb je nog een stal vrij, dan zou ik het echt fijn vinden als er gereageerd word!
Met alle respect, gratis stalling is vrij kansloos. Of je moet haar willen weggeven? Ad op de markt zou slim zijn maar zet daar dan wel goed in wat je wilt..
Gratis is idd lastig, maar niet onmogelijk. Toevallig is er hier in de buurt een plek waar ze iemand zoeken die 5 dagen per week voor het mesten van de wei en de schuilstal wil zorgen en in ruil daarvoor mag je je paard daar gratis stallen. Het kan dus wel al is er heel weinig aanbod.
TS, hoe realistisch ben je? Als je nu een gratis stal zoekt en ondertussen ook nog eens: * geen geld hebt om gestolen spullen te vervangen * op zoekt bent naar nog een paard er bij en dan wel bereden, boven de 1.50 en gratis.
Ik vraag me af of je beseft wat je vraagt aan mensen en of je in staat bent goed voor een paard te zorgen.