gezocht iemand springfilmpje beoordelen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ashleytjuhh

gezocht iemand springfilmpje beoordelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 14:49

ik was op zoek na een leuk eerste eigen( wat ik helemaal zelf betaal dus) paardje.
Nou heb ik iets gevonden wat me wel aan staat en wat ook een leuke prijsklasse heeft.
Maar aangezien die helemaal in friesland staat is het voor mij niet even op en neer om te gaan kijken en na te denken en opnieuw er heen te gaan. Dus heb ik al wat heen en weer gemailt. Ook heb ik een filmpje gevraagt van het vrijspringen, want het is de bedoeling om er uit eindelijk de springsport mee in te gaan.

Nu was mijn vraag alleen of iemand die hier verstand van heeft of een paard nu een beetje redelijk springt om te gaan springen, het gaat hier om een klein paardje van 3 wat nog niet onder het zadel gereden word.

Aangezien het niet mijn paard is en ik weet niet of ik toestemming heb om het te plaatsen, vraag ik of mensen mij zo willen helpen die hier wel verstand van hebben, ik kan namelijk zelf niet goed zien of zijn springtechniek goed genoeg.

Als het hier niet goed staat, zou het dan verplaatst kunnen worden

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 15:22

TAO --> ED

19marjo90

Re: gezocht iemand springfilmpje beoordelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 15:26

Is het niet handiger om er wel zelf heen te gaan? Dan heb je meteen een beeld van het karakter enz. Het gaat natuurlijk wel om een paard. Je moet er zeker van zijn dat het iets voor jou is. Het is jammer als je hem koopt doordat hij een leuk vrijspring filmpje heeft, maar hij verder absoluut niet bij je past.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 15:31

Ik ga er ook zelf heen, Maar als die al geen goede springtechniek heeft dan haak ik al af omdat het toch mijn doen is. Het is voor mij 230km ong rijden heen alleen, en dan vind ik zonde als die al geen goede techniek heeft. en karakter kan ik dan kijken dat is inderdaad iets wat ook belangrijk is en ik zo niet kan zien nee, maar het dan iets is waar iik niks van te voren aan kan doen als ik er heen ga.

Marita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 17:00

Met een filmpje vrijspringen kun je meestal wel iets zeggen over de aanleg van het paard. Maar onder het zadel kan het heel anders uitpakken, omdat de rijdbaarheid ook heel belangrijk is. Als je echt meer zekerheid zoket, zou ik gaa n voor een gereden paard dat ook al wat springervaring onder het zadel heeft.

Ik snap trouwens niet goed wat je vraagt, maar als het eenbeoordeling is van het filmpje dan wil ik je wel helpen...

JessicaBe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 22:14

Ik wil het filmpje wel beoordelen. Moet ik alleen even weten waar ik hem kan vinden.

Aieshja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 19:05

Ik wil het filmpje ook wel beoordelen :)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 20:06

ik stuur hem jullie even door want hij kan alleen geopend worden met de link