Stalling/Weidegang almere?!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Love_Xx

Stalling/Weidegang almere?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-12 14:56

Heej!
Ik zoek een stalling of weidegang in Almere,

Het liefst een weidegang met schuilstal
Of een stalling met een wei voor een betaalbare prijs! :D
Ik beschik over een fiets dus in Almere zelf is wel handig :P (maakt niet uit waar in almere voor mn paardje doe ik alles:D)
Als er echt niks is kan het wel in de buurt van Almere,
Dan ga ik desnoods met de bus of trein :)

Xx Caitlin

Flevolander

Re: Stalling/Weidegang almere?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 21:16

Wellicht kun je eventjes rondvragen in het kassengebied in almere buiten?

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 22:02

VSW-->ED

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 10:31

almere is heel erg lastig, zeker de plekken die 24/7 buiten aanbieden.. dus mijn advies zou zijn om je fiets te pakken (toepasselijk) en veel te gaan rondvragen in de buiten gebieden en stads-weides.. ik weet niet waar je precies woont in almere?
Ik woon zelf over de stichtse brug (huizen/eemnes die kant op) en daar is het wel te vinden.. maar dat is op de fiets neem ik aan niet haalbaar.. mocht het wel voor je kunnen qua afstand kan ik je wel helpen.. Succes!

Raizel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 15:08

Rchell schreef:
almere is heel erg lastig, zeker de plekken die 24/7 buiten aanbieden.. dus mijn advies zou zijn om je fiets te pakken (toepasselijk) en veel te gaan rondvragen in de buiten gebieden en stads-weides.. ik weet niet waar je precies woont in almere?
Ik woon zelf over de stichtse brug (huizen/eemnes die kant op) en daar is het wel te vinden.. maar dat is op de fiets neem ik aan niet haalbaar.. mocht het wel voor je kunnen qua afstand kan ik je wel helpen.. Succes!

Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen waar jouw paard staat Rchell ? Ik ben opzoek naar pensionstalling max. 40 minuten van Almere

Love_Xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-12 13:33

Rchell schreef:

Hee!
Ik woon zelf in Almere Buiten,
Maar ik vind het echt helenmaal niet erg als de weide/stal verder weg is!
Dus zou je me kunnen helpen dan?? :D
Xx