Graag had ik mijn paard naar hier gebracht maar aangezien dit nogal een grote stap is, ben ik op zoek naar mensen met persoonlijke ervaringen met deze stal? Ik heb gezien dat er in het verleden nog iemand met deze vraag geweest is, maar daar kwamen niet zoveel reacties op, daarom dat ik het nog eens probeer.
Heb al ontzettend veel met de mensen gemaild en ik krijg telkens veel informatie van de eigenaren van de stal. Ook worden er maandelijks foto's gestuurd en/of anekdotes. Het lijkt allemaal te mooi om waar te zijn, en vandaar krijg ik soms toch nog even schrik.
Groetjes Nancy
Martine
Geplaatst: 20-10-12 12:39
VSW -> ED
Ik heb het topic voor je verplaatst zodat het op de goede plek staat.
lotje5lotje
Geplaatst: 20-10-12 15:37
Ik heb ervaring met deze stal, mensen zijn erg begaan met de paarden, het zijn engelsen. Heel veel toezicht. Ze hebben 70 hectare land verdeeld in 4 groepen van 10 paarden. Ze winnen zelf biologisch hooi, paarden die het nodig hebben worden bijgevoerd met krachtvoer in de winter. Als een paard een beetje mager is en moeilijk zn warmte kan vasthouden als het koud is krijgt het paard een deken enz.
De man is een paardenfysio, en behandelt zonodig een paard. Ik heb echt zeer goede ervaringen, en ik vertrouw die mensen voor 100%. Ik ben ook al 3x gaan kijken, je krijgt dan een uitgebreide rondleiding. Verder elke maand een update van jouw paard met eventuele opmerkingen erbij over gezondheid enz.
Voor het vervoer heb ik destijds voor BSS gekozen, die zijn bekend met deze stal, ook heel erg goed bevallen! Paard was niet de gemakkelijkste om mee om te gaan,maar alles is prima verlopen.