CherylW schreef:@sennag ik zoek echt een plek waar mijn haflinger genoeg buiten komt, ik hoef niet persee een binnenbak te hebben dus manege Blauwe Steen is denkelijk te luxe voor het gene wat wij maar nodig hebben..
@o0melis0o het hoef voor mij niet echt super rustig te zijn ik vind vooral belangrijk dat mijn paardje genoeg buiten komt, het liefst zou ik inderdaad een kleine prive stal of bij iemand aan huis.. maar helaas zijn die plekjes er weinig!! en alles wat wel zou kunnen is meestal te ver want ik moet vanuit Geleen veel met de fiets doen!!
Bedankt..!!
hm als je vanuit Geleen veel met de fiets moet doen is Vijlen errug ver denk ik hihi..
Jammer, want kan je zeggen dat ik supertevreden ben met mijn stalling. Sta er nu een dik jaar en paard heeft het zo Goed daar en ook ik voel me echt thuis.
Kan mijn eigen ding doen en rust krijgen als ik wil, maar als ik er behoefte aan heb is er ook altijd iemand die mee naar buiten wil of je wil helpen of wat dan ook! 
Komen bij ons de gehele dag buiten, snachts wel op stal. En voor zover het 'kan' ook het gehele jaar buiten. We hebben zomerweides (staan ze momenteel nog op) en winterweides (daar gaan ze vanaf volgende week op). Vorig jaar hebben ze paar weken binnen gestaan omdat de weides zo opgevroren waren dat ze gewoon de benen braken anders. Maar er is genoeg mogelijkheid je paardje dan elke dag te laten bewegen
En dan ligt het natuurlijk ook aan je beschikbare budget. Het varieert bij ons van €180 t/m €280 voor de stallen met paddocks.