Stalling gezocht! (omgeving Geleen)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CherylW

Stalling gezocht! (omgeving Geleen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-12 09:26

Beste bokkers!

Ik ben opzoek naar een stalling omgeving Geleen.
Het liefst bij iemand aan huis of iets anders kleins

Graag reactie als je meer weet

Alvast bedankt

Groetjes Cheryl

Martine

Re: Stalling gezocht! (omgeving Geleen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 10:05

VSW -> ED

Senna012

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 20:22

Wat dacht je van manege blauwe steen. Het ziet er geweldig uit. En manege blauwe steen ligt dit bij fraaie rij gebieden. Zoals het bos en de wei. Er is ook een gezellige kantine waar de hapjes en drankjes geserveerd worden. Ook hebben ze 2 binnen rijbakken, een buiten rijbak, weidegangen, stalling mogelijkheden, rijlessen voor pony of paard, privé lessen, buitenritten, wasplaats en een solarium. Zo dat is het denk ik allemaal wel :P. Daar kun je toch van dromen. Oja.. Hier is de link www.manege-blauwe-steen.nl. Ik hoop dat je het wat vind.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 17:26

als TS liever iets bij iemand aan huis of iets anders kleins zoekt, is manege de blauwe steen niet echt geschikt lijkt me. Da's toch een manege waar altijd veel kids rondrennen en is ook niet echt kleinschalig. Als je 't liever wat rustiger en kleiner hebt, lijkt me dat niet geschikt voor TS.

TS, heb je al eens een advertentie op marktplaats gezet :)?
Misschien dat je daar sneller een 'particulier' tegenkomt die thuis nog een extra box vrij heeft :)_

Vijlen zal wel wat te ver liggen voor je denk ik hihi;)..
En de pensionstal waar ik sta is ook niet echt kleinschalig, maar verder wel helemaal super :) :P
http://www.paardenstallingwiertz.weebly.com

CherylW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-12 18:12

@sennag ik zoek echt een plek waar mijn haflinger genoeg buiten komt, ik hoef niet persee een binnenbak te hebben dus manege Blauwe Steen is denkelijk te luxe voor het gene wat wij maar nodig hebben..

@o0melis0o het hoef voor mij niet echt super rustig te zijn ik vind vooral belangrijk dat mijn paardje genoeg buiten komt, het liefst zou ik inderdaad een kleine prive stal of bij iemand aan huis.. maar helaas zijn die plekjes er weinig!! en alles wat wel zou kunnen is meestal te ver want ik moet vanuit Geleen veel met de fiets doen!!

Bedankt..!!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 20:52

CherylW schreef:
@sennag ik zoek echt een plek waar mijn haflinger genoeg buiten komt, ik hoef niet persee een binnenbak te hebben dus manege Blauwe Steen is denkelijk te luxe voor het gene wat wij maar nodig hebben..

@o0melis0o het hoef voor mij niet echt super rustig te zijn ik vind vooral belangrijk dat mijn paardje genoeg buiten komt, het liefst zou ik inderdaad een kleine prive stal of bij iemand aan huis.. maar helaas zijn die plekjes er weinig!! en alles wat wel zou kunnen is meestal te ver want ik moet vanuit Geleen veel met de fiets doen!!

Bedankt..!!

hm als je vanuit Geleen veel met de fiets moet doen is Vijlen errug ver denk ik hihi..
Jammer, want kan je zeggen dat ik supertevreden ben met mijn stalling. Sta er nu een dik jaar en paard heeft het zo Goed daar en ook ik voel me echt thuis.
Kan mijn eigen ding doen en rust krijgen als ik wil, maar als ik er behoefte aan heb is er ook altijd iemand die mee naar buiten wil of je wil helpen of wat dan ook! :)
Komen bij ons de gehele dag buiten, snachts wel op stal. En voor zover het 'kan' ook het gehele jaar buiten. We hebben zomerweides (staan ze momenteel nog op) en winterweides (daar gaan ze vanaf volgende week op). Vorig jaar hebben ze paar weken binnen gestaan omdat de weides zo opgevroren waren dat ze gewoon de benen braken anders. Maar er is genoeg mogelijkheid je paardje dan elke dag te laten bewegen :) En dan ligt het natuurlijk ook aan je beschikbare budget. Het varieert bij ons van €180 t/m €280 voor de stallen met paddocks.

CherylW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-12 15:44

Het klinkt allemaaal super!! maar ik denk idd net iets te ver..

belangrijkste is wei en dat het met de fiets te doen is...

weetje geen stalling aan huis ofs?

Marente1508

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 22:45

Misschien moet je eens een briefje op hangen bij de Albert Heijn? Manege ten Eysden? Ik ken het alleen van horen, maar is een manege das niet kleinschalig uiteraard. Misschien daar via via dat zij contacten hebben?

CherylW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-12 23:30

Dat zou een oplossing kunnen zijn.. maar zoiets wat ik zoek is meestal alleen te vinden als je via via ze kent.. das altijd lastig!

Het belangrijkste is dat er genoeg wei voor mijn haflinger is!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 02-11-12 00:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd.

davjuh1504

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 15:24

Manege ten Eijsden misschien iets?

CherylW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-12 00:31

ik heb iets nodig waar ze zoveel mogelijk buiten komen, dus zowiezo overdag en dat is daar niet in de winter, jammer.

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 10:06

Op Ten Eijsden komen ze voor zover ik weet wel buiten overdag in de winter. Dat was tenminste zo toen ik daar nog stond en het staat nog steeds op hun website. Ik geloof wel dat je zelf moet buiten en binnen zetten in de winter, maar daar is altijd wel met anderen iets voor te regelen.

davjuh1504

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 10:18

wat ik nu (vanuit de trein dan) altijd zie is dat de paarden smorgens altijd buiten staan.
Heb alleen 1 week gemist omdat ik vrij heb. (en smorgens is dan al rond kw voor 8, kan ook eerder zijn maar dat is het vroegst dat ik langs kom)

CherylW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-12 13:00

ik heb gehoord dat de paarden in de winter een paar uur naar buiten mogen, hij staat nu ongeveer een jaar 24/7 buiten en dat bevalt hem super!! daarvoor heeft die op een stalling gestaan waar die overdag paar uren naar buiten mocht en snachts binnen stond.. nja daardoor heeft hij zijn manen en staart geschuurd, dit doet die niet meer sinds die 24/7 buiten staat. dus ik zoek echt iets waar ze in iedegeval heel veel buiten komen! :)

PoucyWouce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 11:55

Ik weet niet of Raar (tussen Meerssen en Schimmert) te ver is, maar daar ligt Raarhof. Het hele jaar 24/7 buiten en met een goede rijbak. Hou verder MP in de gaten, daar staan vaak advertenties op van particulieren die een stal vrij hebben. Als je bereid bent om zelf alles te doen (incl alles omheinen!), dan weet ik vlak bij Geleen nog een weide te huur van 1ha met stal erbij. Daar is geen bak bij.

CherylW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-12 13:36

Ik sta op dit moment in raar maar dat is te ver.. wat wist je omgeving Geleen?

PoucyWouce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 14:09

Ik ga voor je informeren of het aanbod nog geldt en dan laat ik je iets weten.

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 14:26

CherylW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-13 19:11

Ik zoek een stalling omgeving Geleen (Spaubeek, Sweikhuizen, Puth, Neerbeek, Beek, Elsloo, Sittard)

Xylialeflerx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 16:09

Hallo
Ik rijd zelf op een manege
Het zijn fijne lessen en de stalling niet al te duur het is er niet zo druk en als iemand rent of druk is wordt er gelijk iets van gezegd de eigenaar is streng daarheen en als je iets doet wat niet kan ofzo niet met je eigen paard/pony kan je verbannen worden van de manege
Dat is niet vaak gebeurt in mijn leven.
Het is in stein/nieuwdorp en is heel dicht bij gelaan ik hoop dat je er iets aan hebt en dat je kiest wat jij het fijnste vind en ohh ja voor dat ik het vergeet, als je opgeeft dat je paard/pony op de wei of paddock of de stapmolen wil dan kan dat zijn wel extra kosten alleen zaterdag en zondag moet je het zelf doen en in de regen gaan ze er altijd af
Groetjes van xylia
P.s. het personeel en de mensen daar zijn echt altijd aardig
Link naar site:
Www.manegehetjen.nl
succes met een goeie en leuke stalling te vinden