Sorry als dit verkeerd staat

Ik mag van mijn ouders geen eigen pony, maar ik ga ze binnenkort iets laten zien met alles er op en er aan (kosten, tijdplanning enz). Ik denk dat het echt gaat werken!

EmmaSelene
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pinda_Dipje schreef:Houd er rekening mee dat je in deze regio geen paarden buiten kunt houden na 1 oktober (ze zakken letterlijk tot hun knieen weg in de klei) je zult in de wintermaanden dus al snel uit moeten wijken naar een pensionstal. Meestal vanaf +- 200/230 euro per maand.
Rumpleteaser schreef:Pinda_Dipje schreef:Houd er rekening mee dat je in deze regio geen paarden buiten kunt houden na 1 oktober (ze zakken letterlijk tot hun knieen weg in de klei) je zult in de wintermaanden dus al snel uit moeten wijken naar een pensionstal. Meestal vanaf +- 200/230 euro per maand.
Nou, daar ben ik het niet mee eens hoorOnze paarden staan in paddocks en dat gaat prima, ook na 1 oktober.
En als het echt te slecht zou worden, zorgen we er wel voor dat ze toch buiten gehouden kunnen worden.
Daar kan 'een boer' toch ook voor zorgen.
TS: ik ben helaas niet bekend daar in de buurt, wel in Alphen aan den Rijn e.o.
EmmaSelene schreef:Heel erg bedankt! Ik kende Reigersburgh wel, een vriendin heeft daar een pony. Nogal duur ja...
Marktplaats houd ik goed in de gaten....![]()
Stal Groenewoude, ik zal eens kijken.... Of ze een site hebben....
Bedankt!!
Tanuya schreef:EmmaSelene schreef:Heel erg bedankt! Ik kende Reigersburgh wel, een vriendin heeft daar een pony. Nogal duur ja...
Marktplaats houd ik goed in de gaten....![]()
Stal Groenewoude, ik zal eens kijken.... Of ze een site hebben....
Bedankt!!
maar daar kunnen ze niet naar buiten ze hebben 2 padocks met 40 pension klanten dus hij mag max een halfuurtje..
die stal renesane schijnt wel een fijne stal te zijn.
in hazerswoude rijndijk zittn ook nog 2 stallen