Zadelpasser in België

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Keandra

Zadelpasser in België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-12 17:59

Hey

dit jaar heb ik mijn jonge fjord ingereden (4j) met mijn BF londen zadel.
Nu begin ik het probleem te krijgen dat ik totaal mijn balans verlies in de galop op haar. Was ik eerst van het idee dat het was dat ze niet galoppeerde of dat het gewoon ik was. Dus nog even afgewacht en na uiteindelijk geen verandering te krijgen, is mijn man eens op Jalenka gestapt.
Mijn man rijdt normaal op de BF arizona, toen hij Jalenka reed met de arizona had hij totaal geen balansprobleem. Maar toen hij met de londen ging rijden had hij identiek hetzelfde probleem als ik.
Dus is het in mijn ogen een zadelprobleem.

Nu gaat er al iemand uit de omgeving komen om de nieuwe Wintec500 VZH te passen. Ze moeten daar wel telkens een zadel bestellen voor ze kunnen komen (moet een 18inch hebben) want zo'n grote collectie paszadels hebben ze niet.

Mijn vraag is dus of er nog andere goede zadelpassers zijn, moest de Wintec geen uitkomst bieden voor ons.
Dus iemand die naar Hamme wilt komen, met desnoods veel mogelijks passende zadels die kunnen getest worden.
Dit mag van Nederland zijn (zolang de voorrijkosten niet over de 100€ komen), ik sta open voor boomzadels en boomloze zadels van goede makelij, wel geen westernzadels (heb er al 1 en voel me er niet goed in).

bedankt al voor het lezen
groeten
Sofie

Martine

Re: Zadelpasser in België

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 18:14

HAR -> ED