Stalling omgeving hoofddorp/vijfhuizen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PanamaD

Stalling omgeving hoofddorp/vijfhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-12 18:12

Hallo Bokkers!

Wij zijn op zoek naar een leuke pensionstal voor ons lieve paardje. Wij wonen zelf in Hoofddorp en we willen haar graag in de buurt hebben staan. Wat wij graag willen voor haar is een ruime stal waar ze naar buiten kan kijken of nog beter een uitloopstal, weidegang voor de zomer, een bak binnen is niet het belangrijkst wel een bak om te rijden en paddock. In de winter willen we dat ze overdag veel naar buiten kan.
We vinden het fijn om graag buiten te gaan rijden in het bos of park. We hopen dus dat de stal in de buurt ligt van een bos of park waar je lekker en goed kan rijden.

Alle stallen zijn welkom met onze ijzen!
Alvast heel erg bedankt!

Revanches

Re: Stalling omgeving hoofddorp/vijfhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 18:17

VSW-->ED

Yacintha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 10:26

Ik woon in Vijfhuizen en de enige pensionstal die we daar hebben is Vredehof. Ik weet verder niet hoe het daar loopt, weet wel dat de paarden sowieso op het weiland komen als het weer goed genoeg is en dat ze een binnenbak. Het is ook wel redelijk duur volgens mij...
Verder heb je wel redelijk wat pensionstallen in Hoofddorp. Moet je maar even kijken, volgens mij zitten er een aantal op de IJweg... Ik weet sowieso Stal Starro, maar dat is geen grote luxe stal..
Succes!

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-12 15:36

Oke, wij zoeken idd geen al te dure stal. Stal Starro zijn we bekent mee maar dat is niets van wat wij zoeken. Wel heel erg bedankt en we gaan toch even snel spieken op stal Vredehof (op de site eventueel langs) :)

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 15:52

Aan de vijfhuizerdijk heb je een stal aan de ringvaart daarnaast heb je op de ijweg nog een aantal stalletjes waar je misschien zou kunnen kijken. Weet van vredehof dat de paarden daar in de winter alleen in de paddock kunnen bij goed weer. Dit dien je zelf te regelen door je naam op het bord te schrijven, aangezien het merendeel het onderling regelt heb je kans dat je paard niet altijd buiten komt.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-12 16:20

Oke, Vredehof word 'm helaas niet. Welke stal aan de vijfhuizerdijk, hoe heet die?

Op de Ijweg zit idd ook meers-paarden-centrum maar dat is ook te duur. Stal Sanic vinden we wel iets maar je hebt geen mogelijkheden om buiten te rijden. En de twee stallen naast meers-paarden-centrum hebben we ook al gekeken.

:)

marjolein__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 16:28

Stal Wennekers. Ligt aan de rand van Schiphol-oost, langs de Ringvaart. Vanuit Hoofddorp ben je er met 15 minuten (met auto). Veel weidegang, veel bakken, Amsterdamse Bos 'naast de deur' en veel keuze uit verschillende stallen. Ik sta er al 5 jaar met veel plezier.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-12 16:30

Klopt, super stal. Maar dat is voor ons nog 25 minuten rijden... Word 'm niet. :)

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 16:46

Hij heet Mark je ziet het zo liggen als je vanuit vijfhuizen dorp komt ga je rechts af en dan heb je willemse aan je rechterhand. Het is bij de flitspaal, de woonboten heb je aan de linkerhand en het huis staat op een heuvel. Stal Ooms heet het.
Dan heb je nog een stal in de bocht bij de ijweg eignaresse heeft Ida.
Laatst bijgewerkt door grauwman op 12-09-12 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-12 16:48

Die van Mark ken ik! Super bedankt. Niet opgekomen.

Van Ida ga ik zoeken!

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 16:49

Ze verkoopt ook paardenspullen maar ik kan even niet op de naam komen.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-12 16:52

Stal Wilteburg, Gevonden! :)

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-12 20:26

In Hoofddorp vlak bij stal Starro staat een boer met koeien en een paar paardenstallen, weiland en een bak. Weet iemand toevallig hoe die boerderij heet?

Hij heeft dan niet wat onze ijzen voldoen maar wou even weten hoe die heet en eventueel de site.

Alvast bedankt!

Biebsterbibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 21:09

Hoi hoi

Al een tijdje geleden heb je dit topic geplaatst, dus verwacht dat je inmiddels genoeg ervaring hebt opgedaan Haha.

Waar ben je uiteindelijk gaan staan:)
Zoek namelijk hetzelfde:)