Pffffff, zie door de bomen (stallenbouwers) het bos (de stallen) even niet meer vandaar dat ik mijn vraag hier dus nu neerleg om te horen wat de "bokkers" hier vinden. Wij zijn op zoek naar 3 extra buitenboxen, maar....... er is zo vreselijk veel aanbod!! En dan nog: nemen we hout of kunstof? enkelwandig of dubbelwandig en dan hout, zoals bijv, van Select stallenbouw? Of is misschien een containerstal ook nog een optie, bijv, van Conflex, of zijn die toch echt te klein voor E pony's? Pfffffff, Help!!
Brand maar los, ben vreselijk benieuwd naar jullie adviezen en ervaringen!!
Wij hebben stallen van Select, super tevreden mee, goede kwaliteit Wij hebben dubbelwandig
EllyC
Geplaatst: 10-09-12 22:10
het is natuurlijk maar wat je wilt uitgeven. hout betekent veel jaarlijks onderhoud maar is bij aanschaf wel goedkoper. Uiteraard heb je ook nog verschillende kwaliteiten in de houtbouw. Ik heb een stal van de Stallenman/Select/en vele andere namen. Dit staat al 20 jaar maar dus wel elk jaar knaaggatenvullen en verven.
Als je niet op geld hoeft te letten dan zou ik metselen, maar ja dan moet je ook weer heien (afhankelijk van de ondergrond) en dat alles bij elkaar wordt een dure grap.
Hou mp ook in de gaten. Staat nu een mooie stal te koop van hout en een tijdje geleden een mooie van kunststof.
Ik zou gaan voor duurzaam en zoveel mogelijk vrij van onderhoud. Uiteindelijk ligt het vooral aan je budget. Kun je niet bij verschillende adressen gaan kijken waar bijvoorbeeld met hout is gewerkt door een bepaald bedrijf of juist kunststof zodat je ziet wat ze leveren en hoe het eruit ziet als het even gebruikt is? Ik weet dat je dat bij het bovenstaande bedrijf zou kunnen vragen, in ieder geval met kunststof.
HorseTopShop
Geplaatst: 11-09-12 10:29
Hele goede ervaringen met Bedaf Stallenbouw. Wij hebben daar 2 kunststof stallen vandaan en een kunststof opslag.