stalling omgeving amsterdam/ zaandam/ purmerend

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Horsess4ever

stalling omgeving amsterdam/ zaandam/ purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-12 22:06

Hallo,

Ik ben opzoek naar een stalling voor mijn pony in de omgeving van Amsterdam, zaandam of purmerend.
Weet iemand een goede stalling in deze omgeving?
ik wil graag een buitenbak (evt longeercirkel en binnenbak maar is niet noodzakelijk),
paddock (i.v.m. ziekte mag hij niet langer dan een uur op het land),
In de zomer en winter de hele dag buiten kunnen staan in paddock,
Afspuitplaats met warm water,
inclusief voeren en binnen- en buitenzet service

Mijn voorkeur gaat uit naar een kleinschalige pensionstal.
Max 400 euro.

Alvast erg bedankt!

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 23:03

Pensionstal de belthoeve! (beemster 5 minuten vanaf purmerend met de auto) Heb daar ook gestaan met mijn paard. Erg fijne mensen, nette stallen, onbeperkt hooi, eigen paddock, binnenbak, buitenbak, longeerkraal, solarium.

Alles is net nieuw, moet wel zelf mesten. Paarden gaan van 8 tot 4 op de paddock (met hooi en water)

250 euro per maand. Met binnen en buiten zetten en voeren. Kunnen geloof k max 18 paarden staan ofzo.

Revanches

Re: stalling omgeving amsterdam/ zaandam/ purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 13:01

Vsw-->ED

Horsess4ever

Re: stalling omgeving amsterdam/ zaandam/ purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-12 21:37

Bedankt Liess_ de belthoeve ziet er erg goed uit, weet je toevallig ook of ze op dit moment plek hebben?

Zijn er nog meer mensen die een stal in deze omgeving weten die aan mijn eisen voldoet?

Horsess4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-13 21:36

Ik ben nog steeds op zoek.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn zoektocht naar een leuke en goede pensionstal.

Mijn eisen zijn wel wat aangepast.
Helaas leeft de pony waarvoor ik de stal zocht niet meer en ben ik nu op zoek naar een nieuw paard en nog steeds op zoek naar de juiste stalling.

mijn eisen:
- zeer goede verlichte buitenbak (evt. longeerkraal en binnenbak)
- in de zomer gehele dag weidegang
- in de winter gehele dag in paddock
- buiten en binnen zet service
- voer service
- ik wil zelf wel mesten
- prijs max 350 per maand.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 30-01-13 23:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, editknop gebruiken aub.

BritanyNoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 12:16

ik sta zelf op een stal in de middenbeemster, ze staan dan niet de hele dag buiten in de winter, maar voor wat je betaald heb je nog aardig veel op deze stal!

misschien aan de oosterweg of westerweg bij het purmerbos, daan heb ik ook op een aantal stallen gestaan, waar wel paddock's zijn in de winter en zomer.
het voldoet niet aan alle eisen maar je kunt altijd even langsgaan :)

en stal doets ! daar is wel een wachtlijst , maar alles voldoet aan de eisen !
succes !

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 14:30

Ik ben ook op zoek naar een stalling. Ik stond altijd met mijn paard in Zunderdorp op een zorgboerderij waar ik het prima naar mijn zin had en waar de bak meer dan geweldig is, maar waar mijn paard te weinig buiten stond in de winter naar mijn zin. Omdat er nu Kissing Spines bij hem is geconstateerd, is het naar buiten kunnen voor hem nog belangrijker geworden en ik ben dan ook best bereid daar wat extra's voor te betalen. Ik werk op IJburg en woon in Zaandam dus ergens daartussen zoek ik stalling, aangezien ik hoofdzakelijk op de scooter reis. Hij staat nu nog twee maanden in revalidatie, daarna hoop ik hem weer op te kunnen pakken.

Ik zoek een stalling in Zaandam/Amsterdam-Noord/Oostzaan/Den Ilp etc met de volgende mogelijkheden:
- ook 's winters naar buiten kunnen een aantal uren per dag, met andere paarden.
- Ook 's winters los kunnen gooien op een stukje dat groot genoeg is om even flink te bokken
- een goede buitenbak, maar eventueel ook binnenbak
- Binnen en buitenzetservice
- Mesten wil ik best zelf doen