Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jury schreef:ik ben ook pas overgestapt naar andere DA omdat mij oude het echt te gek maakte qua tarieven. Hij rekende 36 euro visisite en dan nog 2x26 euro voor twee entingen. En dan te bedenken dat de kostprijs voor een enting 6 euro is Toen ik ook nog 38 euro voor tanden raspen (nog geen 5 min. werk) moest afrekenen was voor mij de maat vol.
Ik zit nu bij DAP oude tonge, zij zijn een stuk goedkoper. Wellicht val jij net buiten de regio maar dan zou ik gewoon eens wat DA afbellen om te vragen wat zij rekenen.
) van 30 euro, een smeerseltje voor zijn pees (ontstekingremmend, vraag me af of dat echt gewerkt heeft....) van 25 euro en dan nog visitekosten van 36 euro. 110 euro dus wat eigenlijk in principe niet nodig was geweest, maar je wilt toch weten wat er aan de hand is met je poon... Achja het is niet dat ik er geen geld voor heb, maar als ik er geld van kan overhouden wat ik opzij kan zetten voor m'n paarden, dan is dat natuurlijk veel beter...