Dierenarts OMG. Breda

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Batlow

Dierenarts OMG. Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-12 11:05

Ik zoek een nieuwe dierenarts in de omgeving van Breda. Heb altijd Paul gehad, maar hij trekt mijn portomonnee helemaal leeg met zijn visitekosten. Mijn nieuwe enter heeft basisenting+vervolg nodig. Maar, voor een prikje vandaag en morgen, betaal je 50 euro + 50 euro, 100 euro voor 2 prikjes?!
belachelijk. Mijn pony's staan in Bavel. Wie heeft een goede DA die redelijk rekent als hij alleen voor jou moet komen. Ik heb 2 pony's en die combineer ik samen, maar met 2 paarden zal het denk ik niet goedkoper worden bij Paul.

Wie o wie heeft een andere in Breda?

edit: mocht ik geen andere vinden, dan komt Paul wel natuurlijk, maar ik zoek een andere die toch wat redelijker rekent.

Revanches

Re: Dierenarts OMG. Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 11:14

TAO-->ED

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 14:32

ik ben ook pas overgestapt naar andere DA omdat mij oude het echt te gek maakte qua tarieven. Hij rekende 36 euro visisite en dan nog 2x26 euro voor twee entingen. En dan te bedenken dat de kostprijs voor een enting 6 euro is Toen ik ook nog 38 euro voor tanden raspen (nog geen 5 min. werk) moest afrekenen was voor mij de maat vol.

Ik zit nu bij DAP oude tonge, zij zijn een stuk goedkoper. Wellicht val jij net buiten de regio maar dan zou ik gewoon eens wat DA afbellen om te vragen wat zij rekenen.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 14:33

west-brabant? (roosendaal)
visdonk is wél duur (roosendaal)

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-12 14:37

jury schreef:
ik ben ook pas overgestapt naar andere DA omdat mij oude het echt te gek maakte qua tarieven. Hij rekende 36 euro visisite en dan nog 2x26 euro voor twee entingen. En dan te bedenken dat de kostprijs voor een enting 6 euro is Toen ik ook nog 38 euro voor tanden raspen (nog geen 5 min. werk) moest afrekenen was voor mij de maat vol.

Ik zit nu bij DAP oude tonge, zij zijn een stuk goedkoper. Wellicht val jij net buiten de regio maar dan zou ik gewoon eens wat DA afbellen om te vragen wat zij rekenen.

Zal ik doen, die van mij (Paul) rekent ook 36/37 euro visite kosten. Dat is gewoon te gek... Toen mijn pony een peesblessure had, heeft hij gekeken (18 euro voor onderzoek) toen nog pijnstiller erin gespoten (vraag me niet waarom :? ) van 30 euro, een smeerseltje voor zijn pees (ontstekingremmend, vraag me af of dat echt gewerkt heeft....) van 25 euro en dan nog visitekosten van 36 euro. 110 euro dus wat eigenlijk in principe niet nodig was geweest, maar je wilt toch weten wat er aan de hand is met je poon... Achja het is niet dat ik er geen geld voor heb, maar als ik er geld van kan overhouden wat ik opzij kan zetten voor m'n paarden, dan is dat natuurlijk veel beter...

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 11:44

Linda de Weert. Hele goede paardendierenarts en geen portemonnee trekker.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-12 11:59

Die heb jij of wat? Ik zou graag in pbtje willen hebben, als je haar als da hebt, wat je hebt betaald voor bepaalde dingen

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 12:06

Ja, is mijn dierenarts. Ik stuur je een pb

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 12:16

Tja hier is visite 45 euro bij twee dierenartsen, maar wel kundig, voor kleine dingen een koeienarts, rijdt hier ook regelmatig door de straat en die is stuk goedkoper...

Alivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 21:01

Bij mij komt ook paardenpraktijk West-Brabant en die zijn wel schappelijk qua prijzen.
Misschien kun je eens kijken naar Liesbeth de Kroon of Aukje van Sommeren, kundige dames. Mobiele paardenpraktijk voor Breda e.o.
www.paardenpraktijkdekroon.nl