Onderlegger bontje voor neusriem

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dvanbreemen

Onderlegger bontje voor neusriem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-12 20:51

Hoi, ik ben benieuwd of er mensen zijn die geïnteresseerd zijn in badstof onderleg bontjes voor aan de onderkant van de neusriem. dus tussen de onderkant van de kaak en de neusriem, waar de aansnoering zit.

Ik rij al jaren mijn paard met deze bontjes, omdat hij last kreeg van de aansnoering van de neusriem. Dit bontje zorgt ervoor dat het prettig voor hem blijft en er geen wondjes ontstaan door schuring e.d.

Epplejeck verkoopt ze al, zie http://www.ej.nl/products/10000095/2100 ... ER+BADSTOF om je een idee te geven. Echter verkopen zij en andere ruitersportzaken ze enkel in bruin, wit of zwart.

Ik maak ze zelf, wat het mogelijk maakt om ze in allerlei kleuren te maken, wat dan weer zorgt voor een match met je shabrak/bandages/rijbroek/shirtje etc. Dus geen kleur is me te gek!

Dit is voor mij puur informatief, indien er veel animo voor is, wil ik ze voor commercieel doeleind gaan maken. Ik hoor graag je reactie!

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 20:56

Vindt het idee van de kleurtjes wel grappig maar heb jij er zelf ook foto's van als het paard er een om heeft met kleurtje? Om een beetje idee te krijgen hoe het eruit ziet. Ik kan me namelijk indenken dat het soms mooier is om het in de kleur van het paard te nemen zodat het niet zo opvalt.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 20:56

Dit is er al. :)

Alane

Re: Onderlegger bontje voor neusriem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 20:58

badstof bruin, wit of zwart voldoet.
Van lamswol kun je ze ook in verschillende kleuren krijgen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 21:02

Je topic hoort op STW, maar daar mag je pas na 25 zinvolle berichten posten, of je moet aangemeld zijn voor 1 september 2006. Daarom ga ik dit topic sluiten.

Meer over deze 25-posts regel kun je hier in de Help over lezen. Je moet je daarnaast nog even zelf aanmelden voor de Kudde. Dat kan via deze link.