Opleiding voor NHS en gedrag

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Annetlover

Opleiding voor NHS en gedrag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-12 09:03

hoihoi,
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een opleiding voor gedrag en NHS.
Verder niet met spoed of zoo, het is meer van welke kant ik op ga met school en zodat ik een beetje een beeld heb.
Heb al wel gekeken maar niets gevonden. Misschien wordt het allemaal een beetje duidelijker als ik vertel wat ik er mee wil bereiken.
Een eigen bedrijf met als functie om probleempaarden en/of mishandelde paarden op te vangen en proberen te laten herstellen. Ik weet niet of jullie hier wat aan hebben, ook of dit bericht eigenlijk wel bij het goede forum staat.. Als jullie iets weten waar dit heel erg op lijkt, zou je het dan willen zeggen?

groetjes Annetlover *D

'' You angels can turn hate to love, change poison into medicine and replace doubt with dreams" - Vin diesel

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 12:21

Je topic hoort op STW, maar daar mag je pas na 25 zinvolle berichten posten, of je moet aangemeld zijn voor 1 september 2006 daarom wordt dit topic gesloten.

Meer over deze 25-posts regel kun je hier in de Help over lezen. Je moet je daarnaast nog even zelf aanmelden voor de Kudde. Dat kan via deze link.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten