Model komende zondag

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amable

Model komende zondag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-12 11:04

Komende zondag doe ik mee aan een fotoshoot meeting. Aangezien ik al heel veel foto's van mezelf met mijn paard heb en ik wellicht ook mijn andere paard voor het eerst mee neem ben ik op zoek naar iemand die het leuk zou vinden om met mijn fries model te staan. Hiervoor ben ik opzoek naar een mooie meid/jongen (anders kan ik er gewoon zelf naast gaan staan :P) die het leuk vind om te poseren, ervaring met paarden heeft en mooie kleding heeft. Een mooie, wijde jurk, maar eigenlijk nog liever iets middeleeuws/fantasy als bijvoorbeeld boogschutter ofzo. Zoiets vind ik bijv vreselijk gaaf! http://gotics.be/Druide-Rosalie-2.jpg Maar wellicht is dat wel heel erg veel gevraagd voor zo'n kort termijn :+
Jauke is super braaf, maar blijft natuurlijk een paard. In mijn profiel en op mijn site staan een boel foto's van hem. Ik ben wel kieskeurig, zoals ik al zei, anders kan ik er net zo goed zelf naast gaan staan ;)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 13:50

Het is niet toegestaan om op het forum te adverteren dus dit topic gaat op slot.
Je kan een advertentie plaatsen op de BoktMarkt in de categorie Fotografie.