Vandaag kwam ik er achter dat er een stiksel op mijn zadel los zit. Voordat hij verder losraakt wil ik hem gráág weer vast laten zetten.
Ik heb het geluk dat van Rijs bij mij in de buurt zit en mijn zadel bij wijze van spreken morgen al langs kan brengen. Natuurlijk geef ik eerst een belletje, maar voor ik enthousiast afspraken ga lopen maken wil ik wel graag weten hoe van Rijs deze kleine reparaties aanpakt? Hebben bokkers hier wel goede ervaringen mee?
En dan eigenlijk mijn voornaamste vraag; hoe lang duurt een kleine reparatie? Kan ik er op wachten in de winkel of mag ik hem na een week weer ophalen? Ik ga over een week namelijk op cursus, dus ik heb mijn zadel dan écht weer nodig.
Mijn ervaring is dat ze met zadels en reparaties/aanpassingen altijd wel snel zijn. Vaak al de Volgende dag klaar. Maar ik weet natuurlijk niet hoe druk het nu is dus zou gewoon even bellen
jojopaardje
Geplaatst: 14-06-12 22:49
Ik heb mijn zadel gekocht bij van Rijs en hij controleert nog steeds regelmatig mijn zadel. Als jij hem volgende week weer nodig hebt, dan zal hij hier echt wel rekening mee houden. Echt een vakman! Nooit klachten gehad.
friesiszwart
Geplaatst: 15-06-12 07:15
Hoe lang het zal duren dat de reparatie klaar is hangt van verschillende factoren af, drukte / vakantie etc. Zelf goede ervarigen met Van Rijs. Gewoon bellen dan weet je het.